kom ud af rki

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 80 i alt)
  • Indlæg
  • #122750
    MichaelForfatter

    Nå – idioten vil åbenbart ikke dø. Nu kører han videre via siden http://www.debitor-sletning.dk. Det samme gamle bras med betaling for at han sender en indsigelse, som man fint selv kan gøre fuldstændig gratis. Nu truer han også med, at man får en regning på 25 kr. hvis man sender ham en SMS. Hvis nu man ikke betaler mon så man ryger i RKI??

    Til alle der skulle finde hans “tilbud" interessant og som ikke kender ham fra tidligere: Hold jer LANGT væk. Manden er en fupmager, som udnytter naive gældsplagede for egen vindings skyld.

    #124110
    AnonymForfatter

    hej nu har jeg læst lidt kommentar herfra… men min sititation er lidt mere andeledes end dem her inde,,, jeg har åben en butik og gik den helt forkerte vej og nu står jeg med et gæld på ca 1,3mil gæld..og ja der kommer rigtig meget brev hjem fra forskellige….jeg har ca 15 brev fra fogedretten… men nu er jeg begyndt og arbejde som jeg ved ikke hvad….erd er en der har måske et ide til hvad jeg kan lave…. andet end og røve en bank;)eller spil masser af lotto……håber der er en der kan svar på det

    #124112
    AnonymForfatter

    Et godt bud er at du starter med at forholde dig til indholdet af de breve du har fået, og møder op i fogedretten.

    Lav en oversigt over dit samlede udestående med kreditorer.
    Lav herefter en oversigt over dine samlede aktiver i virksomheden.
    Konstater hvor insolvent du er.

    Gå i banken, og så om du kan få finansiering for de udeståender du har. Hvis du ikke kan det, er det umuligt at drive firma. Du kan ikke drive firma i en situaiton, hvor fogedretten konstant kommer rendende og vil gøre udlæg for tilgodehavender.

    Jeg håber for dig, at er er tale om en ApS selskabsform, for hvis det er tilfældet kan du lukke firmaet ned, lade kreditorerne tage tabet, og starte op i et nyt selskab.

    Hvis det derimod er et personejet selskab, er du på skideren. Så kan du formentlig ikke gøre meget andet end at blive erklæret konkurs og aldrig eje et firma igen.

    #124120
    AnonymForfatter

    ring til dem du skylder .og sig AT du vil lave en afdrags ordning.
    og at de skat slette dig når du har betalt første gang….
    go weekend

    #124122
    AnonymForfatter

    folk der er i rki .prøv at skrive til mig thejbn@hotmail.com
    så skal jeg se om jeg han hjælpe .skriv hvem du skylder til ..

    #124130
    AnonymForfatter

    jamen det var en selvstænlig butik og ikke en APS…..jeg har heller ikke tænkt mig og åbne en butik mere;)

    #126768
    AnonymForfatter

    Hej Christina, og tak for rådet, jeg står i en lignende situation og overvejer stærkt om jeg ikke skal på besøg til Økonomicentret, var det ikke pinligt at komme der og indrømme alle dine skjulte ting, og bede om hjælp som et voksent menneske ? jeg er helt vildt stresset over det, og syntes det er et enormt stort skridt at tage.

    Er det mærkeligt ?

    #155358
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg har læst en del som søger hjælp til at komme ud af budløs gæld.
    Jeg kan kun anbefalde Økonomicenteret.
    Jeg og min hustru har været kunde i økonomicenteret sidenm november 2008.
    Da hele vores økonomi ramlede sammen, søgte vi hjælpe hos Økonomicenteret og fik heldigvis ja til at de kunne hjælpe os.

    Starten var lidt af et kaos, men efter 2-3 mdr. var der ro på alt, rykkerne holdte op med at fylde postkassen op og inkassofirmaerne stoppede med ringe.

    Idag har vi begge få mod på livet og nyder at vi idag har fået en aftale med vores kreditorer og alt bliver betalt til tiden.

    Jeg ved at der i disse dag køre en hetz fra to Jounalister Jesper Vestergaard Larsen og Laura Lindskov Jensen fra BT.
    Til disse artikler, kan jeg kun sige at jeg ikke kan genkende nogle af anklager de stiller overfor økonomicenteret.
    Vi har kun været glade og taknemmelige for Økonomicenteret hjælp, og de laver nogle gode afdragsordninger og alt bliver betalt på dato.

    Jeg håber at hvis du som læser dette og er gældsramt og vil have hjælp, give økonomicenteret et kald for de kvionder som sidder derover er guld værd.

    Hilsen
    Brian

    #155360
    AnonymForfatter

    Inden man kontakter Økonomicenteret, bør man tilmelde sig Gældsforum, (gæld.net) (det er gratis) og i øvrigt google Swyrtz!

    Økonomicentret koster det samme som en advokat, men er ikke underkastet tilsyn af nogen myndighed.

    Sonny Kristoffersen, jurist i Forbrugerrådet har udtalt, at Økonomicenteret har siddet afgørelser i Forbrugerklagenævnet overhørigt.

    En mail til Økonomicenteret med en forespørgsel om, hvilken erhvervsansvarsforsikring de havde er aldrig blevet besvaret.

    CAVEAT EMPTOR

    #155364
    AnonymForfatter

    Tak for de fine ord, Brian. Vi gør vores bedste

    Ja, jeg er en af de søde kvinder som Brian omtaler. Og jeg ved godt at der er en masse omtale om os i øjeblikket.

    Og jeg vil kun lige kommentere på en ting.

    // Fjernet //

    Nu vil nogen nok råbe op om at der ikke bliver betalt regninger og at der ikke bliver lavet aftaler, men det gør der. Der vil altid være mulighed for problemer i opstartsperioden, men hvis man læser vores hjemmeside inden man melder sig ind, så ved man også at vi ikke kan rede verden på 5 min og all begyndelse kan være svær.

    Hilsen
    Birgitte.

    Indlægget redigeret af en administrator da det strider mod Mybanker.dk’s forum og debatregler.

    #155368
    AnonymForfatter

    Hej Birgit

    Kan kun give dig ret.

    Hilsen
    Brian

    #155370
    HalliHalloForfatter

    Til alle gældsplagede:

    Brug for guds skyld aldrig sådanne private firmaer, som f.eks Økonomicentret, men henvend Jer i stedet til de gratis “gældscentre", som findes i alle store byer.

    De kan ordne alt det fornødne ligeså godt sammen med ens bank og så koster det ikke 20.000-30.000 kr. som det mange gange koster hos de private firmaer.

    Prøv blot at taste “gratis gældsrådgivning" eller lignende ind på google, så kan man få oplyst hvor disse centre er placeret.

    #155374
    testForfatter

    helt enig med halihalo

    tillader mig også venligst at gøre opmærksom på at ovenstående positive indlæg om økonomicenteret meget vel kan være skrevet af dem selv.

    at få styr på sin økonomi er som en slankekur. Der er ingen lette løsninger ud over de helt simple som er at nedbringe udgifterne og øge indtægterne. Så spismindre og bevæg jer mere. Brug ikke pengene på slankepiller der alligevel ikke virker.

    #155378
    AnonymForfatter

    Hej

    Må jeg Dem opmærksom på at jeg ikke ansat i økonomicenteret, men kunde, så dine beskyldninger holder ikke vand.

    #155380
    AnonymForfatter

    Ingen grund til at blive paranoid.
    Jeg tror da på, at Økonomicentret har hjulpet nogle. Og om man så giver 10.000 årligt til dem, ændrer det ikke på, at man jo tydeligvis ikke selv har kunnet ordne ens problemer. Og de penge er hurtigt sparet ift. at fortsætte med at øge gælden.

    Ligesom jeg også er sikker på, at andre ikke har følt sig hjulpet. Enten fordi de mener de ku gøre det bedre selv, eller de er blevet dårligt behandlet – hvem ved.
    Men derfra og så til at sige Økonomicentret ikke er en mulighed for nogle, det virker som sagt paranoidt 🙂

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 80 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.