Jyske Bank – Bank for RKI registrerede??

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • A.ToftForfatter
    Indlæg
  • #93413
    A.ToftForfatter

    Jeg har igennem 10 år haft Jyske Bank, og efter den seneste opdatering af deres netbank. Er det blevet noget lort. Når man har brugt penge på Visa Debit, kan man ikke engang se det beløb der er tilbage på konto’en, man skal gå længere ind for at se hvor mange penge der er “Reserveret til betalinger". Og man kan ikke engang overføre penge mellem sine konto’er i weekenden mere.
    Så derfor vil jeg nu prøve at finde en anden bank. Men jeg er så desværre registreret i RKI, er der nogen der kender nogen banker hvor man kan oprette en konto??
    Jeg ved at man kan Arbejdernes Landsbank, men der var jeg så nede i den lokale afd. her i Esbjerg. Men de kunne se på min årsopgørelse hvor meget gæld jeg har, og de ville de en oversigt over det, og det har jeg ikke mulighed for at skaffe. Og Sydbank er heller ikke en mulighed.
    Andre??

    #192864
    AnonymForfatter

    Et godt bud er en af de små sparekasser eller banker. Men de fleste vil nok sige nej til dankort, men du skulle kun have nemkonto / lønkonto alle steder, da det ikke kan nægtes nogle.

    #192866
    testForfatter

    En nem konto ikke flere.

    #192872
    TobiasAK89Forfatter

    Du kan altid hente en oversigt over dine gældsposter på SKAT’s tastselv, under det afsnit der hedder personlige skatteoplysninger, kan du hente din skattemappe ( R75’eren )

    #192878
    A.ToftForfatter

    Ok, det vidste jeg ikke. Mange tak for hjælpen.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.