Hvem er brugeren “carlsjul”?

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Indlæg
  • #192534
    HalliHalloForfatter

    Jeg forstår ikke en døjt af hvad du skriver, hvad skulle jeg være tilhænger af.

    Kendsgerningerne er imidlertid at mange stiller spørgsmål under forskellige pseudonymer, det kan enhver se, da de er bygget op på nøjagtig samme måde, herunder ofte med samme mistroiske holdninger til bankerne, jeg skal bare nævne et eksempel: “de skal ikke tjene på mig"

    Herudover kunne mange af spørgsmålene blot være besvaret ved et telefonopkald til sin bank.

    Jeg er ikke heller nogen tyveknægt..

    #192538
    AnonymForfatter

    Og det kunne ikke tænkes, at der faktisk er en del danskere, der ikke tror banksektoren over en dørtærskel efter at banksektoren – og i særdeleshed Danske Bank – har bragt sig selv på afgrundens rand med vanvidslånene i Irland, Stein Baggers leasingcirkus og diverse spekulative papirer som ikke er andet end fup og fidus?

    Bankerne har over en bred oplevet at bankerne har bedt skatteyderne samle dem op og har på toppen af det opolevet renestigninger på 3-4% alt imens Nationalbankrenterne er faldet. Kunne det ikke tænkes at rigtig mange danskere faktisk er vrede over den “mis management" der har fundet sted.

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.