Hvem er brugeren “carlsjul”?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93396
    AnonymForfatter

    Brugeren “carlsjul" her på Mybanker, har åbenbart adgang og mandat til og gå bag om folks ryg.
    Og smide personlige oplysninger om ens person og gøren i livet, ud på Mybankers forum.

    Jeg har derfor Anmeldt “carlsjul" til Mybanker, da han efter min mening overtræder retnings linjerne her på forumet.

    #192406
    AnonymForfatter

    Carlsjul var et ølmærke der blev produceret i Fredericia og kun solgtes i Grænsebutikkerne.

    Når folk får sandheden “stukket" ud, bliver de altid fornærmede. Faktisk er det snyd med dig, ikke ved første indlæg at gøre opmærksom på dine Aktiver og Passiver, når du søger et specifikt råd og at de kommer lidt efter lidt, derfor er rådgivningen mange gange mangelfulde, derved kan indlæggene fylde op til flere tusinde og hvem gider så læse alle svar.

    Heldigvis er det tilladt at oprette sig selv anonymt i Mybanker, sålænge man overholder Forum- og debatregler.
    Jeg har nogen interesse i at føre personlig hetz, kun at oplyse sandheden, når folk ikke selv vil 🙂

    #192408
    testForfatter

    Så øl og vin?

    #192414
    AnonymForfatter

    Du er jo “Perfid", få dig et liv. 😉

    #192420
    AnonymForfatter

    Vi har set det masser af gange, at folk reagerer voldsomt, når sandheden kommer for dagen: Du har ikke råd til den luksus du gerne vil. Derfor skal du vælge noget til og vælge andet fra. Dette er jo bundlinjen Arne.

    Du kan ikke finansiere et luksusliv på overførselsindkomst!

    #192422
    AnonymForfatter

    endnu en Perfid person.

    #192426
    AnonymForfatter

    Og Nykredit og Arbejdernes Landsbank er vel også bare perfide når de ikke vil låne penge til jer, lige som Nordea er perfide, når de nu synes I klogeligt skulle bruge skadeserstatningen til at sikre jer et holdbart langsigtet økonomisk fundament i stedet for at klatte pengene på luksusgenstande basalt set ikke har råd til?

    Hvem er det egentlig der er perfid Arne?

    #192428
    AnonymForfatter

    Må jeg ikke få og vide hvem du er?

    #192432
    AnonymForfatter

    Jeg er, som du selv en debattør, der giver min mening tilkende på Mybanker. Jeg er boligejer og jeg har ikke tilknytning til den finansielle sektor, som jeg faktisk på lange stærk er meget kritisk over for.

    Hvad jeg til gengæld ikke er kritisk overfor er bankernes helt rimelige krav om, at kunderne betaler de lånte penge tilbage. Det er en forudsætning for, at det finansielle system kan fungere og for at de øvrige kunder kan låne penge til nogenlunde rimelige renter.

    Bankernes funktion er ikke at være et omfordelingskontor, der sender penge fra solide kunder til dårlige betalere, som misligholder deres lån.

    #192442
    AnonymForfatter

    carlsjul har nu ikke skrevet noget om dig som ikke er fuldstændig frit tilgængeligt på nettet, så vedkommende har ikke gået om bag din ryg.
    Jeg fandt også hurtigt de samme oplysninger som carsjul har fundet.
    Prøv selv af google “arnely morten site:dk"

    Så finder du en masse om en Morten som har brugernavnet arnely rigtig mange steder (site:dk for at sikre at du leder på danske sites). Om de alle er dig, er svært at vide, men de bor sjovt nok alle sammen i Odense 😛

    Men jeg vil råde dig til at skifte brugernavn en gang imellem, hvis du gerne vil være mere anonym. Men der er selvfølgelig op til dig.
    Det er ikke helt trivielt at være anonym på nettet, desværre.

    #192450
    AnonymForfatter

    site:dk Tak for det Granit, der lærte jeg noget nyt 🙂

    Der er faktisk en person (øretæveindbydende) som min afdøde moder ville sige, jeg leder efter, da personen er kendt med alle tricks her i MB, alle kender ham der har pensionskonti i Luxembourg, Lichtenstein, Monaco og ikke kan finde ud af vekselpenge til Calle. Jeg er faktisk kommet så langt at personen kan tale fransk og har været Garder ? Men det er nok forkert 🙂

    #192456
    AnonymForfatter

    Perdu et parler de mon passé à Monaco.

    #192458
    testForfatter

    Og udlands MasterCard til at hæve EUR på, daytradere tja ikke den ting han eller hun ikke har prøver. Glem ikke amagerbanken fan og aktionær. Faktisk var han vist nærmest en del redings planen.

    #192508
    HalliHalloForfatter

    Jeg ved godt hvem Carlsjul og Test er, dog mest om førstnævnte:

    Skriver under flere pseudonymer, f.eks BoSol og Jet45. Hævder han har boet i Grækenland og nu i Flensborg, han har et disponibelt beløb på ca. 100.000 kr. hver måned med stigende tendens, han overførre ofte millionbeløb til udlandet og han har pensionskonto i Pensam, han har været kontorbetjent med ansvar for at tænde og slukke kopimaskiner og jeg kunne egentlig blive ved.

    Jeg kommer til at løbe nu, så “test" må vente.

    #192516
    testForfatter

    Sjovt at det altid er dig der er tilhænger af de her gp, Thsv og test er en og samme person halihalo.

    Gad vide om der er noget med tyven der tror at …….

    Men glæder mig da til at se hvad du har samlet på mig.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.