kan ikke låne penge

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93391
    AnonymForfatter

    jeg er lige blevet sepereret og flyttet fra min mand jeg har aldrig lånt penge før men vil nu gerne låne til møbler mm står ikke i riber er arbejdsløs bor til leje har min understøttelse og har 5000 kr tilbage efter betalt udgifter jeg har fået nej fra alle selv på lån til 2000 kr ved ikke grunden

    #192340
    AnonymForfatter

    1. Du skal lære at sætte punktum
    2. Hvis du har 5000 kr. tilbage, hvad skal du så låne 2000 kr. for?

    #192344
    AnonymForfatter

    Årsagen til afslagene skal formentlig findes i det faktum, at du er ledig. Det er stort set umuligt at låne penge som ledig – du skal være heldig for at få et lån igennem. Hvis din egen bank som kender dig og din økonmi ikke tror på, at du snart igen er i arbejde, ja så er det jo endnu mere vanskeligt for dem, der ikke kender dig at tro på det. Hvis de 5000 kr du har tilbage hver måned skal dække mad, lommepenge, tandlæge, uforudsete udgifter osv. ja så er der jo vanskeligt råd til at afdrage på et lån. Derfor kan du ikke få et – med mindre altså din egen bank kender dig så godt, at de ved, at du formentligt hurtigt vil være i arbejde igen.

    Hvis det blot drejer sig om at låne 2000 kr ja så kan du vel låne dem af noget familie eller nogle venner?

    #192360
    testForfatter

    En rigtigt skidt sitation du er i men løsning er ikke at stifte gæld.

    Har af to omgange kørt bunker af min forældres udmærkede møbler på genbrug. Hvis jeg ville jeg ikke stifte gæld. Det gør intet lettere forig men se hvad du ku finde af gratis møbler. Det spare også miljøet for en masse CO2, genbrug er smart.

    #192370
    HalliHalloForfatter

    Det er meget trist for dig Hanne, men jeg håber at du alligevel kan få en god og hyggelig jul.

    Kunne du evt. leje et værelse ud i din bolig eller tage ekstra arbejde?

    Jeg kunne også godt give gode tips til at købe dagligvarer på tilbud. F.eks kan du næsten altid købe 3 liter mælk til 10 kr. i SuperBest om mandagen. Det lyder måske ikke af så meget, men på årsbasis vil du sikkert have tjent flere hundrede kroner alene på mælken.

    Det var bare et forslag til at du kan få en bedre økonomi, der sikkert mange andre gode forslag, som allerede er nævnt, f.eks genbrug osv……..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.