100 % finansiering af bolig lån

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #190680
    AnonymForfatter

    jeg har aftale med nykredit, håber det går godt 🙂

    #190728
    HalliHalloForfatter

    Og hvorfor gik du ikke i banken før du stillede dit spørgsmål? Det ville da have været fornuftigt at gøre.

    Er du tolk, for jeg syntes at du allerede behersker dansk særdeles godt, men måske du allered har boet her i en årrække. Ok, det rager selvfølgelig ikke mig, men jeg krydser fingre for at du kan få dit lån i Nykredit snarest muligt, så du kan få egen bolig.

    #203228
    AnonymForfatter

    Jamen det var da også synd for banken hvis det tabte nogle penge, det er jo bekendt at bankerne i Danmark står på falitens rand, så ja lån ikke penge til udlændinge fra ikke EU-lande ja men er en fra UK er det nok en helt anden sag Den danske Skat skal nok finde ham i Uk. Dog er det en sort er jeg fuldt enig i at ikke låne dem da det er for usikkert men her er der vist en som arbejder i en bank for jeg mener fuck bankerne de snyder bedrager spiller med hele den danske velstand og ingen siger noget til det, men at en fra UK vil låne til et hus så farer folk op , hvor en nogle dog ynklig at høre på.

    #203230
    AnonymForfatter

    Jamen det var da også synd for banken hvis det tabte nogle penge, det er jo bekendt at bankerne i Danmark står på falitens rand, så ja lån ikke penge til udlændinge fra ikke EU-lande ja men er en fra UK er det nok en helt anden sag Den danske Skat skal nok finde ham i Uk. Dog er det en sort er jeg fuldt enig i at ikke låne dem da det er for usikkert men her er der vist en som arbejder i en bank for jeg mener fuck bankerne de snyder bedrager spiller med hele den danske velstand og ingen siger noget til det, men at en fra UK vil låne til et hus så farer folk op , hvor en nogle dog ynklig at høre på.

    #203232
    MichaelForfatter

    Måske Denudenbladformunden burde frekventere Nationen på Ekstra Bladet i stedet? Du vil passe lige ind.

    #218390
    svend kristensenForfatter

    jeg har ikke selv bolig men lejeligheden har vi betalt 9000kr mdr i ti år uden problemer vi har til rest 5300kr til os selv pr månede

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.