Hvilken bank til lønkonto, opsparing (ingen gæld)?

Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Indlæg
  • #190002
    testForfatter

    synes det kunne være interesant om vi kunne få et lidt højre niveu på debaten her.

    Privat banking i danske bank er et TILBUD ikke noget man bliver pålangt. Det er noget man kan sige ja eller nej

    se mere her
    http://www.danskebank.dk/da-dk/privatebanking/Pages/PrivateBanking.aspx

    jeanprierre
    hvad vil du gøre hvis sparekasen vendsyssel tilbyder dig privat banking og du siger ja? skifte væk igen?

    Hvis du er utildfreds med privat bank synes jeg du skal bede om at få pengende retur og stoppe med at ha et mastercard platinium

    #190004
    testForfatter

    ps når jeg indtaster mine formue oplysninger kommer danskebank frem til at jeg nok ikke kan drage fordel af privat banking.

    men som sagt det er ikke noget man bliver pålagt men et tilbud fra banken som man kan sige nej til

    #190006
    jeanpierre (2)Forfatter

    Hej test,

    meget interessant!
    Jeg har fået at vide ALLE blev pålagt nu, selv direktøren fra db.
    Jeg har tidligere utallige gange blevet tilbudt mastercard + en masse forsikringer, men altid takket.
    Også efter deres nye ordning. Selvom de har sendt mig stakkevis at papirer og siger at nu skal jeg have mastercard og dermed få adgang til vip lounges i lufthavne.
    Men ikke underskrevet papirerne.

    Og her ligger kernen i problemet.
    Jeg vil ikke påduttes noget, som jeg ikke ønsker og heller ikke betale for det.

    Jeg er ikke super meget inde i bankverdenen og har aldrig interesseret mig så meget for,
    hvad jeg fik andre steder kontra nuværende bank.
    Jeg ved heller ikke hvad private banking er – du får det til at lyde som en afd. af db?

    Derfor er jeg meget mere til simpel løsning som jeg forestiller mig Sparekassen vendsyssel er.
    Har haft et par højrente-kontoer hos dem.

    Tak for dit indspark.

    #190014
    testForfatter

    Og prøver lige en sidste gang. Privat banking er en ekstra ydelse danske bank tilbyder. Du må ja sagt ja side de opkræve pengene hos dig. Hvis ikke så bed om at få de 200 kr retur eller klage til ankenævnet.

    Da jeg sidste skiftet til andelskassen blev jeg bombarderet med markedsføring om aktiver puljer forsikring og jeg ved ikke hvad. Det modtager jeg næsten intet af efter mit skift til 24/7 hos danske bank.

    Så hvis du ikke vil a en master platium kort så lad da bare være med at bestille det.

    #190016
    jeanpierre (2)Forfatter

    Jamen jeg vil da forelægge min bankrådgiver på mandag,
    så skal jeg skrive hvad han siger til det.

    #190058
    AnonymForfatter

    Det gør jeg heller ikke 🙂

    #190060
    AnonymForfatter

    – altså bor i nærheden af Vendsyssel..

    #190104
    HalliHalloForfatter

    Hvor er jeg træt af at se den slags useriøse indlæg og viser kun at manden er meget småt kørende, som tidligere nævnt.

    For hvis manden virkelig skal til at betale 200 kr., så er der jo ikke tale om en helt almindelig kunde, som det ellers fremgår af indlægget.

    Hvorfor dog ikke bare henvise til Danske Banks prisliste, hvor de nye ændringer er anført? Og kan vi få oplyst hvilken afdeling kontoen føres kontoen i?

    Jeg kan personlig kun anbefale Danske Bank som er en særdeles god og billig bank, aldrig i livet en lille sparekasse i Nordjylland.

    #190110
    testForfatter

    Og måske kunne man tilføje at det for nogen er vigtigt at a en afdeling at gå hend i.på trods af lukninger har danske bank stadig en endel men måske er det ikke smart at skifte til en bank der er 200 km væk fra en hvis man har det behov

    #190326
    HalliHalloForfatter

    Hvor hører vi noget om hvad rådgiveren sagde til dig?

Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.