Er der nogle, der har erfaringer med nord-finans.dk

Viser 15 indlæg - 106 til 120 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #191086
    AnonymForfatter

    Friet jeg spurgte til din alder..

    #191094
    testForfatter

    Friet, træk vejret dybt prøv at forstå.

    Def er ingen der kan hjælpe dig her på nettet og ingen der vil låne penge til en der er i håbløs gæld som du.

    Det eneste du opnår er useriøse indlæg fra halihalo som forsøger på at få dig til at svare.

    Løsningen er ikke at låne flere penge på den her måde. Gå til din lokale kommune og så hjælp.
    Held og lykke.

    #191112
    AnonymForfatter

    Du ved ikke noget om mig.. Og død træt af dine indlægge herinde.. jeg er ikke dybt forgældet .. og nu tror jeg at jeg vil anmelde dine svar herinde du ved intet om hvad der sker om mig og om Bo ANDERSEN KENDER DU HAM PRIVAT MAN SKULLE TRO DET…

    Jeg men ved du hvad giv mig dit cpr nr så kan han jo udlægge alle dine personlig info. og din opgørelse og meget andet.. så kan du prøve på egen krop hvad vi taler …. jeg forventer intet herinde og forlader siden når tid er her. Venter kun på Bo andersen giver svar..

    #191118
    AnonymForfatter

    friet har du problemer med økonomien så kan du altid få hjælp også her på nettet jeg har nogle adresser der kan hjælpe dig også med at få ram på ham bo andersen det er der jo ikke nogen af de andre der kan kan jeg høre på snakken de er hvis lidt bange for ham bo men FRIET hvis du vil have hjælp så sig til

    #191120
    AnonymForfatter

    jeg vil gerne havde hjælp …for jeg stod i 3 timer på ringsted st igår og ventede på ham for at få mine 20 ooo, …

    #191122
    AnonymForfatter

    du kan ikke få nogle penge af bo men der er mange der kan hjælpe dig gældfri og så kan du få ro på din økonomi vil du sende mig din mailadresse til mig her på så komme du ikke til at høre mere på det grimme sprog de bruge herinde

    #191124
    AnonymForfatter

    hcgyrsting@hotmail.com og hvorfor får jeg ikke nogle penge af bo andersen…..

    #191126
    AnonymForfatter

    friet, du er lige blevet taget ved næsen af en, og så er du allerede på vej ind i løvens hule igen. Og så hos en der stadig lige så dårligt som dig, at man skulle tro, i var én og samme person.

    Og at du har stået tre timer på Ringsted st., viser bare hvor naiv du er. Helt ærligt, hvad tror du selv? Et firma med respekt for sig selv, afleverer sgu da ikke flere tusind kroner kontant, på en station.

    Du giver også udtryk for, at bagmandspolitiet har smidt alt hvad de har i hænderne og er efter ham. Gu er de ej!
    Det kan godt være at du har være nede på politistationen og anmelde det, men så stopper løjerne også. Politiet har ikke tid til dit pjat og hvis de får, så kan du godt se langt efter en afsluttet sag. Det kan nemt tage et år før der nogensinde sker noget.

    Nu må du sgu holde op med dit barnlige pjat og så begynde at bruge hovedet lidt, det er da vidst på tide. Gør dig nyttig for samfundet og få dit et arbejde eller to; så kan du også komme af med din gæld, istedet for bare at stifte mere og mere.

    #191128
    AnonymForfatter

    Linje to “Og så hos en der stadig lige så dårligt som dig".

    Der skulle stå: Og så hos en der staver lige så dårligt som dig.

    #191130
    AnonymForfatter

    Ronnie Jørgensen hvem tror du enlig du er er det dig der mener at du kan forklar alt om alle og du ved åbenbart også hvem jeg er må jeg så høre det nu

    #191132
    AnonymForfatter

    du er sød .. jeg er ikke naiv men ved han er en oprigtig dejlig fyr ham Bo andersen..

    han har lige truede mig over sms med at han kender alle i min by og vil skade mig.så jeg ved ikke hvor naiv jeg er.. men jeg stifter ikke gæld men når en fyr udlægger mig til mine øvrige gældes poster og truere mig pr. sms ere så ved jeg ikke .. men regner med der er postiv stemning herinde men det er der åbenbart ikke..

    jo jeg tror på politi og at de handler .

    #191134
    AnonymForfatter

    ja nordfinans d. nye ads er nu efter BO ANDERSEN HAR SKREVET SMS ERE TIL MIG VED SIDEN AF IDEMØBLER GAMMELKONGE VEJ 25.. INDE I GÅRDEN ALSÅ IDEMØBLERS AFD..

    #191136
    AnonymForfatter

    ja . BO ANDERSEN HAR BEDRAGET OS ALLESAMMEN..FØRSTE GAMMELKONGE 1 SÅ GAMMELKONGE 25 INDE I GÅRDEN.. NORD-FINAS.DK 81511877-70200252 … hAN HAR LIGE SENDT SMS PÅ AT HAN VIL KONTAKT MIN KOMMUNE OG ANMELDE MIG.. FORDI HANS FIRMA ER LOVMÆSSIGT OG LÅNER PENGE UD.. nU ER DET SÅDAN AT JEG GANG TO ER BLIVET SNYDT AF HAM OG MAIL OG SMS ERE HAR JEG FRA DENNE MAND..

    Han er en snyder og hvis andre er interssret i at mødes med Bo ANDERSEN PÅ MANDAG KL.10 GAMMELKONGE VEJ 25 INDE I GÅRDEN SOM ER ENDNU NOK EN FUP ADS….

    HAN ER EN DER SKAL FANGES OG STILLES TIL ANSVAR FOR SIN UBEHAGLIGHEDER OG ULOVLIGHEDER OM VORES PERSONLIG PAPIR HAN MISBRUGER GROFT…..

    ER DER NOGLE SOM KENDER BO ANDERSEN SKRIVE….

    MEN NOK ER NOK FRA MIN SIDE AF NU….

    HAN SKAL IKKE MISBRUGE MIG OG ØDELÆGGE MIT LIV FOR HANS MØG…

    SÅ TAK FOR ALT Bo Andersen du er en bedrager en snyder en der ikke har en kr ….

    og takker for dine mails sms ere for de er lige guf for myndighederne.. at truede med kommune og alt andet er ikke en finansmandes lovpligtede henvisninger og du er jo intet ingenting.

    du skal stå til ansvar for dine handlinger ..

    Han har lige skrevet igen de samme ord om igen– citat.. intet ulovligt elelr andet.. vi har hjulpet 10 famililer .. dem vil jeg gerne møde se id.nem og anvisninger fra konto udskrifter …..

    han har forfaskede og finanstilsyndet kender ham ikke .. Samtide klapper fælden for han har brudt alle tavshedspligtede love om finans lån og personlig oplysninger..

    så til jer allesammen .. uanset hvem der siger vi er naiv dumme og skal søge hjælp i banken andre steder.. ved vi godt vi har med en BIG SVINDLER AT GØRE HER OG JEG STÅR FREM OG VIL TIL HVER EN TID MØDE DEN MAND DER HAR ØDELAGT MIT LILLE BITTE HÅB. pÅ EN LYSER ENDE SÅ JA DØM MIG MEN JEG ER IKKE DUM OG UANSVARLIG MEN HAR TROEDE INTET MENNESKE KUNNE VÆRE SÅDAN I ET FINANS FIRMA..

    Men bo andersen er dette: en svindler bedrager og værste misbruger vores info. personlig og lægger os ud til vores gældes poster.

    han har lige truede med at komme til min ads så jeg kunne se hvem han er..

    så sig mig hvem er bo andersen.

    #191138
    AnonymForfatter

    friet, prøv lige at læse det igennem du skriver, inden du trykker send. Der er jo ingen der forstår det du skriver i det sidste indlæg.

    #191140
    AnonymForfatter

    hvad er dit problem.. er du som ham da… forsvar bedrager.. drop at skriv til mig .

Viser 15 indlæg - 106 til 120 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.