Er der nogle, der har erfaringer med nord-finans.dk

Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #192776
    MichaelForfatter

    En privat sag?!!?

    Du har en stram økonomi – så hvad hjælper det at låne flere penge der jo ligesom også skal betales tilbage og derved forværrer din økonomi endnu mere? Har du overvejet at se bare lidt længere end én måned frem i tiden?

    #192778
    AnonymForfatter

    stop .. du skulle ikke skrive på denne side..

    har du et ansigt der kan være dig selv bekendt.

    #192780
    MichaelForfatter

    Mit ansigt fejler ingenting. Jeg prøver at finde ud af hvad det er der får dig til at tro, at mere gæld er løsningen på dine gældsproblemer.

    Så jeg prøver lige én gang mere og vil gerne bede dig besvare følgende uden følelsesladede udbrud overhovedet, men kun forholde dig til det økonomiske aspekt:

    Hvad vil det hjælpe din stramme økonomi at du forgælder dig med yderligere 20.000 kr?

    #192782
    AnonymForfatter

    du det er en privat sag .. sag lukket

    #192784
    MichaelForfatter

    Sjovt at det pludselig bliver en privat sag når du i utallige indlæg har plapret op om din datter, din jobsituation, din mentale tilstand osv osv, men dig om det – couldnt care less.

    Dybest set ved du jo godt at jeg har ret ikke sandt? Mere gæld er aldrig løsningen på for meget gæld. Få kigget på din økonomi som helhed – du kan evt. henvende dig til Forbrugerrådets gratis gældsrådgivning. Der er ikke andre holdbare veje fremad.

    #192788
    udmed platuglerForfatter

    Til Friet.
    Du kan måske også kontakte programmet der kører på TV. Jeg mener det hedder luxusfælden. Alle der ser det program, må da forfanden får en " Vågner".

    #192792
    AnonymForfatter

    i ermeget grov herinde og tænker i den psykologiske verden en peger imod mig men sandheden retter sig imod jerer andre..

    døm jer selv ikke andre i ikke kender ved noget om kun gæt.

    #192820
    AnonymForfatter

    Så meld dog for fanden til det VUC kursus i dansk retsstavning og grammatik!

    #192822
    HalliHalloForfatter

    Tænk sig at et indlæg om NordFinans v/Bo Andersen nu har affødt hele 176, stort set alle, ligegyldige kommentarer.

    #192910
    AnonymForfatter

    Hej Friet.

    Når det nu er Jul vil jeg lade mig rive med og endnu engang give mit besyv. Jeg vedlægger mit tidligere indlæg nedenfor.

    Siden mit tidligere indlæg ikke har imponeret videre meget eller endda formået at blive besvaret, må jeg hellere prøve endnu engang. Fordi det er Jul.

    Du taber fokus i denne tråd. Der er ingen overhovedet som har onde intentioner imod dig. Derimod er folk meget reelle og informerer dig klart og tydeligt, hvad det er som hæmmer dig i din nuværende situation. Du bliver endvidere informeret om hvad der skal til, for at du kan få en holdbar løsning, også fremadrettet.

    Du bliver ved med at insinuere at ingen forstår dit problem, og at man skal afholde sig fra en kommentar såfremt den ikke er i din favør? Ærligt talt, så er alle kommentarer til din fordel. Du ser det ikke. Du lytter ikke og går konstant i forsvar, selv når du bliver spurgt om meget elementære ting.

    Så hvis du vil have et oprigtigt svar på hvad det er jeg læser, så er det her!

    Du påtager dig en offerrolle og kan ikke finde din vej ud igen. Det eneste du formår er at sylte rundt i dit eget ynk og jammer. Det hjælper dig ikke en meter at blive ved, med at råbe højere for hvert indlæg.

    Alle informerer dig om at låne flere penge til at financiere gæld med er en skrue uden ende. Hvis du nu er så intelligent, som du selv påstår, så er det ikke en åbenbaring at indse dette.

    Alle informerer dig om at du bør tage kontakt til bank for hjælp til en evt. løsning. Hvis banken skønner at de ikke vil låne dig 20.000.- kroner, så er der vist noget om snakken. 20.000.- er en bagatelsum, og hvis man bliver afvist for et sådant beløb, så har man selv været skyld i meget af sin egen situation.

    Som sagt. At erkende det kræver sin mand. Det er nemmere at vælge offerrollen og få andres medynk og sylte rundt i selvmedlidenhed. Men desværre for dig, bringer det dig ingen steder.

    Og siden du nævner at din sygeplejerskeuddannelse nu står på hold til næste år, så brug din tid til at rydde op i din økonomi.

    Og for sidste gang! Ingen holder dig for nar eller gør grin med dig. Derimod er det dig, som er fordømmende, irettesættende og næsvis. Intet at det du skriver er konstruktivt eller obkjektivt på nogen måde.

    Du formår at vende sympati, forståelse og tolerance til det modsatte! Ynk og jammer, selvmedlidenhed, og din offerrolle med ordlyden af “hvorfor er verden så ond"

    Kom nu for fanden. Træk dig op mudderet. Og kan du ikke selv, så er der hjælp at hente.

    Og for himlens skyld læs korrektur på dine indlæg.

    Glædelig Jul

    Erik

    *******
    Men hvad er DIN agenda egentlig? Det står nemlig meget uklart for mig.

    Formoder du at hvis du bliver ved med at henvise til sagen, så vil Nord Finans give dig lånet. Eller er det blot harme du har tilbage på nuværende tidspunkt?

    1. Du bliver ved med at gøre det samme som du har gjort indtil nu. Og fortsat vil intet ske.
    2. Du kommer over episoden og bruger din energi på at komme videre.

    Af de to udsagn hvilket tror du vil gavne dig mest?

    “"Ockhams ragekniv, det filosofiske princip, at den forklaring, der kræver antagelse af færrest forudsætninger, er den bedste.""

    Jeg tror Ockham har formuleret det meget fint.
    **********************

    #192912
    AnonymForfatter

    “test – Du har gang på gang bevist, at du den mest usympatiske idiot her på debatten. Så tag dog og søg lidt hjælp mand. Istedet for, at genere os andre med din mangel på intelligens.

    Hvis du ikke har noget fornuftig på hjertet, så lad vær med, at skriv noget.

    #192920
    testForfatter

    Takker for æren,

    #192932
    AnonymForfatter

    Jeg er lidt i vildrede her? Er den kommentar tiltænkt mig og mit sidste indlæg.

    #192984
    AnonymForfatter

    @friet

    Der er så mange herinde, der – i deres fritid og formodentligt i bedste mening og uden bagtanker – har givet dig meget fine råd.
    Det må på nuværende tidspunkt været gået op for dig, at du – som mange andre – er blevet taget ved næsen af Bo Andersen.
    Så kom dog videre…

    Hvorfor blive ved med i en uendelighed at skrive herinde?
    Hvad tror du, du får ud af det?
    I øvrigt: Dette er retoriske spørgsmål, der ikke kræver besvarelse.

    Jeg er fuld af beundring for de seriøse medlemmer, der bruger deres tid på at forsøge at give andre deres mening og give så gode råd som muligt.
    Dem skal vi respektere – ikke svine til.

    Og så lige et tip: Læs din besked igennem, inden du trykker “Send Indlæg".
    Check for stave- og slåfejl og undlad at bruge store bogstaver…

    Hilsner,
    Annelise

    #196790
    AnonymForfatter

    Gør det ikke- når du endelig skal have lånet kommer pengene ikke og du kan ikke ringe dem op…jeg ville til en start ikke betale 750,- for at få min ansøgning gennemgået- pludselig havde de lavet nye regler så man først skulle betale efter ansøgningen var godkendt- men hørte aldrig noget, mailet og ringede- men uden respons..

    hilsen Bella

Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.