Er der nogle, der har erfaringer med nord-finans.dk

Viser 15 indlæg - 151 til 165 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #192730
    udmed platuglerForfatter

    Det er rigtigt, han har lige været i DR.dk/kontant – i denne weekend. Skylder 6-7 millioner væk.

    #192732
    udmed platuglerForfatter

    Han var i Danmarks Radio pr.1. i Kontanten i weekenden. Programmet bliver genudsendt i aften kl. 23.50 på DR.1 Eller kan genses på Dr.dk/kontanten indtil 20 februar.
    Prøv Bodega 41 på godthåbsvej 41. åbent fra 10-18.00
    Har også fremlejet en lejlighed på H.C.Ørstedsvej no. 21 eller 23, Frederiksberg, men der er ikke dørskilt på døren, men man kunne jo ringe på hos en anden i opgangen og spørge om hvor han bor.

    #192734
    udmed platuglerForfatter

    Hvor har han fået dem fra. han Hustler sig igennem tilværelsen i øjeblikket. Bor på HC. Ørstedsvej 27. 5. sal lejl.33 Frederiksberg C.

    #192736
    udmed platuglerForfatter

    Bo Andersen bor på H.C.Ørstedsvej 27. 5.sal lejl. 33. Frederiksberg C.

    #192738
    AnonymForfatter

    til jer allesammen …

    det kan godt være dette her er et åben forum ..men efter han har truede mig er jeg næsten gået under jorden miste min sygeplejske plads skal starte igen til feb..

    kommet på kontanthjælp og det man kalder en enkel hjæl brutto 5500 ,- fuld skat da s.u er forude det andet bagude..

    jeg villehavde lette noget gæld så jeg var i en bedre stilling .. nu er livet sort og jeg brænder for Bo Andersen få en straf og står til ansvarlighed overfor os han har ramt ikke kun økonomisk men også på sjælen.. han lovede 2 gange mit lån af 20 000 ,- og derefter kørt han rundt i min by for at finde mig og min datter truede med at få hende fjernet skrive til kommunen anmelde mig som dårlig mor..

    jeg ved ikke men min jul er væk og jeg kan intet give min datter så tak til nord-finans hovedmand Bo Andersen

    #192740
    AnonymForfatter

    Det er selvfølgelig Bo Andersens skyld, at du ikke kan holde jul med din datter og færdiggøre din uddannelse – ja selvfølgelig..

    Hab er btw også skyld i krigen mod Irak og superstormen Sandy!

    #192742
    testForfatter

    Friet. Som skrevet for en del indlæg side kan du ikke få den hjælpe i der her forum som du søger. Søg hjælp på kommunen eller her.

    Bare tryk på linket

    http://www.netdoktor.dk/tema/sorg_krise/psyk.htm

    Til de øvrige mere eller mindre debat deltagere, dette er ikke ondt ment og heller ikke nogen vits.

    #192750
    udmed platuglerForfatter

    Jeg håber du har fået et stort depositum og har opsagt ham, da han ikke har betalt husleje. Han har forøvrigt 2 børn som kommer nogle weekender, det kunne være man skulle stille op en dag hans børn er tilstede, så de kan høre hvordan deres far er for en person. De ser jo nok ikke kontant i TV.

    #192752
    AnonymForfatter

    til test .. du bliver bare ved …. jeg siger ikke det er nogles skyld .. men hold din mund du har ikke selv oplevet ham og hans trusler og kommune hjælp fra dem ved du hvad læs og lære dette før du skyder med dit møg…psy forum ved du hvad jeg er en sund normal person der faldt for hans troværdighed.

    #192756
    AnonymForfatter

    Du siger jo netop at alt er Bo Andersens skyld.. Men mon ikke bare det er dig der er psykisk ustabil?

    Søg nu hjælp på kommunen – også for din datters skyld..

    #192762
    AnonymForfatter

    Hej

    Ang. firmaet Nord- Finans, vil jeg bare lige sige at det skal I ikke regne med. Jeg har været igennem et langt forløb med firmaet, hvor jegg blev godkendt til et lån. Og indehaveren Bo Andersen, lovede mig at jeg nok skulle få lånet, da jeg ringede til ham for at rykke for dokumenterne. Jeg har aldrig modtaget noget som helst, og kan ikke komme i kontakt med ham pr. telefon eller mail. Hjemmesiden virker heller ikke mere, så det er fup og fiduser.

    Det var bare lige min oplevelse, og jeg tror ikke at firmaet eksistere mere. Ja sådan kan det gå. Det lød næsten også for godt til at være sandt.

    Mvh
    LZ

    #192766
    AnonymForfatter

    Hvorfor er det lige at der tilsyneladende er så mange naive fjolser, som lige frem står i kø for at blive snyt af åbentlyst skumle virskomhder?

    Hold jer dog til de almindelige banker som Danske Bank, Nordea, Jyske Bank, Arbejdernes Landsbank osv. Der er næsten 100 af dem.

    Hvis ingen af disse vil låne jer penge, så er der jo nok en grund til det. Så er det nok fordi, at igen af dem mener I har en rimelig sandsynlighed for at tilbagebetale pengene.

    Og løsningen på gæld/en stram økonomi er altså ikke at optage mere gæld.

    Hvis man ikke har råd til at holde jul i år, så er løsningen ikke at optage et Quicklån til 34% i rente, da dette sandsynligvis vil føre til, at I heller ikke har råd til at holde den næste børnefødselsdag og den næste jul.

    Løsningen på for meget gæld / stram økonomi er at sætte tæring efter næring.

    #192770
    AnonymForfatter

    stop jeres selv ego .. se på mennesker der sidder hårdt i det er i allesammen nogle der sidder der hjemme og venter på at svar her være nedladen fordi man fysisk ikke møder personer der skriver herinde..

    Jeg er jo blot en der er blivet ramt og er så ked af det…

    der er nok mange derude som er blivet remt af disse firma , men lad være med at svin og tiltale os som noget i ikke kender til..

    #192772
    MichaelForfatter

    Friet: Prøv lige at fortælle mig hvilken forskel det havde gjort for dig hvis du rent faktisk havde fået lånet på 20.000 kr? Du har oplyst, at pengene skulle bruges til at betale anden gæld af med og noget så skulle bruges til julen.

    Men hvad så bagefter? Gælden er kun blevet større så hvad stiller du op i januar og resten af året?

    #192774
    AnonymForfatter

    det er min privat sag ….

    og ved i hvad man skal ikke dømme fortolke andres liv..

    men der imod forstå nogle har oplet noget der er mindre godt.

    og jo jeg har en stram øko nu og det er der desværre grunde til.. ikke alle har venenr familie vel og en bank af venenr man lige smutter til når det står dårligt til.stop med at fordøm os der har virkelig mødt en ´der ville andre ondt.

Viser 15 indlæg - 151 til 165 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.