Kan man handle om prisen?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93245
    AnonymForfatter

    Hejsa.

    Jeg vil købe et skab i Idemøbler, men vil gerne have det billigere (ikke overraskende;0).

    I forvejen er der 20% rabat, hvis jeg slå til før d. 30. okt (det koster i alt kr. 9.239, inkl. tilbehør, når rabatten fratrukket).

    Jeg er i tvivl om den menige mand på gulvet, overhovedet er autoriseret til at handle og give nedslag i prisen.

    #188564
    AnonymForfatter

    Som regel kan de enkelte sælgere godt give noget rabat, hvis du køber flere ting og dermed lægger en større ordre. Er det ikke tilfældet kan du argumentere hvorfor prisen er for høj. Der er nogle butikker hvor en vare er billigere i en anden af deres butikker i den anden ende af landet eller i deres internet butik. Her kan du som regel opnå en tilsvarende pris, hvis du kommer med dokumentationen for det. Dette er isærdeleshed gældende i en butik som Elgiganten, hvor vi altid tjekker prisen online før vi kører til butikken.

    Hvis den enkelte sælger ikke kan give rabat så kan han eller hun altid spørge den overordnede.

    Men, hvis varen allerede er på udsalg (og ikke findes billigere andetsteds) så bliver det noget mere besværligt at få rabat, hvis du ikke også køber nogle andre ikke nedsatte varer.

    #188688
    AnonymForfatter

    Super, vil klart tjekke nettet for billigere priser on line. God ide!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.