Nordens A/S

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93221
    AnonymForfatter

    Jeg har i snart et år betalt til en opsparing via Nordens Konvertible Obligationer IV A/S. Jeg er dog blevet i tvivl om mine penge er havnet et godt sted eller jeg skal finde et andet sted at spare op. Hvis man søger på Google er der tilsyneladende kun et enkelt kritisk opslag fra 2008 (DR Kontant). Er der nogle i dette forum som ved noget om Nordens A/S som jeg burde vide ?

    #188292
    AnonymForfatter

    Hvis de kyndige mennesker her kun har godt at sige om Nordens A/S eller i mangler oplysninger så skriv bare 🙂

    #188306
    AnonymForfatter

    Jeg har aldrig hørt om dem tidligere, men det er ret interessant at kigge lidt på dem

    Læste først om dem på deres hjemmeside og forstod ikke hvad deres produkt gik ud på.

    Fandt et prospekt på nettet, godt nok ikke fra det selskab som du har konvertible obligationer i – nordens.dk/Prospekt_NKOIII_20052009.pdf – men mon ikke det minder om dette.

    Udfra det der står i prospektet så vil jeg aldrig nogensinde købe konvertible obligationer hos dem – det er rent bondefangeri.

    #188956
    AnonymForfatter

    Tak for svaret Henrik 🙂

    #188958
    AnonymForfatter

    Skal dog sige til Nordens forsvar, at jeg nu har fået mine indbetalte penge retur mens jeg vurderer om det er der jeg skal satse mine hårdt opsparede penge. Så ros til Nordens for det 🙂

    #190244
    AnonymForfatter

    Hej rmj.

    Hvordan bar du dig af med det?

    Jeg har også en opsparing hos dem.

    Mvh
    Dan

    #192908
    AnonymForfatter

    Hej

    Hvordan fik du dine penge igen?? Som jeg kan forstå har du indbetalt i 1 år, hvad havde du købt og hvor meget fik du tilbage??

    #224316
    Mike J 68Forfatter

    Jeg har købt obligationer gennem Nordens, og jeg har fået et rigtig fornuftigt afkast. Jeg købte obligationer i 2009, og jeg har i år fået dobbelt så meget tilbage i forhold til min investering. For mig har det været en god investering.

    #231158
    y00Forfatter

    DR artiklen der nævnes ovenfor til reference.
    https://www.dr.dk/nyheder/penge/pas-paa-obligationer-fra-nordens

    Blev ringet op af dem den anden dag, og det hele virker lidt suspekt – et ekstremt højt afkast som end ikke aktiemarkedet kan følge med på – med en lovning om højere sikkerhed i ejendomsprojekter i tyskland og reelt tager Nordens en ekstrem lille risici og en meget høj andel når det går godt – det er alligevel et interessant prospekt fordi det har gået ekstremt godt indtil videre, og det forekommer umiddelbart at der er mange glade kunder, men hvornår hopper kæden af?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.