lån penge

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87372
    AnonymForfatter

    Hej jeg ønsker et lån på 80.783.39 kroner bor i lejebolig har en skattepligtig indkomst om året på 137.568 kroner om det kan lade sig gør nogen steder at låne penge nå man har den indkomst om året hvis der sku værer nogen steder man kan det uden man ska ha en indtægt på over 200.000 kroner og stå ikke i RKI

    #107974
    MichaelForfatter

    Det handler vel nærmere om du kan undvære X kr. hver måned som afdrag på gælden. Du må jo selv vide hvor meget X er.

    #107976
    AnonymForfatter

    Hej ja jeg kan godt afdrage hver måned du kan måske låne mig penge

    mvh
    tonny larsen

    #107978
    AnonymForfatter

    hej michael jeg kan godt afdrage hver måndet hvis det var om du ville låne mig penge hvis det var det du mente

    mvh
    tonny larsen

    #107982
    MichaelForfatter

    Tager du gas på mig? Skulle jeg låne 80K til en tilfældig debattør på mybanker?

    Noget siger mig, at du slet ikke skal begive dig ud i at låne penge af nogen som helst. Det virker ikke som om du har en pind økonomisk sans (eller evne), så hold dig langt væk fra lånemarkedet.

    #108106
    AnonymForfatter

    Hej,

    Jeg syns du skal tale med din bank om problemet. Banken vil altid gerne at sine kunder har gælden samlet ét sted så de har overblikket. Desuden er bankerne altid billigere en penge.dk, citybank.dk og alle de steder hvor man kan låne 50.000 til 200.000 på 5 minutter..

    – HOLD DIG FRA DEM!

    Husk på, at der er flere der sider i samme situation som dig, og at din bankmand helt sikkert har hjulpet en som dig før.
    – det er ikke en ny situation, og jeg er helt sikker på at banken ikke vender dig ryggen, medmindre det er damer, sprut og sprøjter du skal bruge pengene til.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.