Stort forbrugslån

Viser 7 indlæg - 46 til 52 (af 52 i alt)
  • Indlæg
  • #188006
    AnonymForfatter

    Det her forum er fyldt med folk der netop ved noget om emnet, du er såmænd den eneste der intet ved om emnet, og det værste er at du nægter at lytte, æren af at være useriøs den tilfalder dig helt alene, men du får da ret i en ting, jeg gider ikke spilde et sekund mere på dig

    #188008
    MichaelForfatter

    Helt enig – vi gider ikke spilde tiden på dig.

    Helt og lykke med at få stampet >300K på benene (og især held og lykke med at få dem betalt igen såfremt Mission Impossible skulle lykkes).

    #188010
    HalliHalloForfatter

    Kære spørger!

    Har du haft en rolig nat? Hvis ikke vil jeg kraftigt anbefale dig at tag hen på det lokale distrikspsykiatricenter, hvor de kan hjælpe dig. Det er nemlig muligt at din medicin skal sættes op.

    Husk at tag dine velformulerede og velbegrundede låneansøgninger med til bankerne. Husk at vedlæg fotos af dig og din præsentable partner. Det tæller nemlig alt sammen.

    God fornøjelse og god bedring. Jeg krydser fingre for at dit ønske går i opfyldelse.

    #188014
    AnonymForfatter

    I behøver da ikke at blive så ondskabsfulde. Det er jo bare et fjols, hvadenten vedkommende taler sandt om sin baggrund eller ej.

    #188082
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor er manden et fjols?

    Rødfisk eller hvad du nu hed: Du stillede da selv et lidt syret spørgmål for ikke så længe siden, og jeg skrev da ikke at du var et fjols.

    #188084
    AnonymForfatter

    Du mener sikkert, at så skal jeg heller ikke kalde dig for et fjols.

    #188248
    BecoolForfatter

    R2-D2,

    Hvis du selv tror på det, så gå da ned i banken og spørg dem ad. De kan højst sige nej.

    Men du vil være bedre stillet hvis du indfriere det gamle lån og stiller med kautionister for det nye før du møder op.

    Men .. GO GET THEM!

Viser 7 indlæg - 46 til 52 (af 52 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.