Har du erfaringer med Sparbank

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Indlæg
  • #187578
    PrasmusForfatter

    Det er ikke en praksis jeg har set andre skrive om før – men ok, næsten alle skriver kun om det som gør galt og når de er utilfredse, meget sjældent når de er glade og tilfredse.

    #187598
    JydenForfatter

    I forbindelse med Århus Lokalbank/Vestjysk Bank har jeg hørt der blev fundet en løsning for de kunder der blev ramt af grænsen på de 100.000 eur.

    #187610
    AnonymForfatter

    Bertelsen skrev:
    Husk og undersøg om Sparbank tilskriver renter årligt eller kun ved udløb af aftalen.
    FIH tilskriver renter årligt ved 2 og 3 års binding, så du opnår rentes rente.
    Derudover kan man i FIH få udbetalt de årlige tilskrevne renter uden betaling af dekort.

    Den aftale jeg har indgået står der 3% p.a. Når det står således GÅR JEG UD FRA at der tilskrives renter føærste gang præcis 12 mdr. fra aftalens indgåelse. og selvf. fortløbende indtil stop.
    De andre banker jeg kender har gjort det på samme vis.

    Skal man virkelig tjekke/være opmærksom på om pengeinstitutter kun tilskriver rente ÉN gang i løbet af en flerårig aftale? -Jeg troede det var en selvfølge at der blev tilskrevet renter 1 gang årligt…………. Er jeg helt forkert på den?

    #187616
    HalliHalloForfatter

    Du får formentlig dine renter tilskrevet pr. den 31.12. hvert år.

    Men jeg ved det ikke, da det selvfølgelig kan laves på mange forskellige måder. Men at de tilskriver renter på 1-årsdagen hvert år ved en 3 årlig aftale tror jeg ikke rigtig på.

    Men du selvfølgelig altid læse hvad der står i betingelserne før du laver sådanne aftaler.

    #187652
    AnonymForfatter

    Det er ihvertfald sådan Vestjysk Bank gør det, så jeg vil tror andre har samme model! og så tilskrives selvf. den periode der går til ophør særskilt da den næppe er på præcis 12 mdr.

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.