privat lån søges

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93147
    AnonymForfatter

    Hej.. jollen er mig, fik angivet forkert mail, så kunne ikke aktivere den..

    jeg søger som sagt en der kan yde et privat lån på 21000..

    jeg er alene mor til 3 børn i en rigtig øv situation som hverken bank eller kommune vil hjælpe med.. jeg vil kunne afdrage med 700 pr mdr…og lånet skal selvfølgelig være sort på hvidt så alt går rigtigt til… håber der er en 🙂

    #186912
    AnonymForfatter

    selvfølgelig, men hvorfor ikke 50000 kr for at være på den sikre side.

    #186914
    AnonymForfatter

    det kunne da bestemt også være rart hvis nogen kunne det 🙂 det er jo en pæn sum i forvejen jeg ønsker at låne ..

    #186916
    TobiasAK89Forfatter

    Hej Buggies

    Jeg vil spare dig for den normale køre, om at skære udgifter væk, nedsætte forbrug osv.

    Hvis du stadig ønsker at optage lånene, må du gå tigger-gang hos kviklån-firmaerne. Hvis de ikke vil, er der ingen der vil !

    #186920
    AnonymForfatter

    tak for dit indput, men jeg tog chancen i en i forvejen trist situation.. så har jeg da i det mindste gjort noget for at prøve at redde min mås 🙂

    #186924
    AnonymForfatter

    Årsagen er naturligvis den, at vi ikke kan tvinge dig til at betale tilbage hvis du ikke har lyst, dermed er risikoen for stor.

    De eneste som vil låne dig penge at dem som ved at de får dem igen, læs Rockere og den slags som ikke skyr nogen midler for at få deres penge mange gange igen.

    #186926
    testForfatter

    Hvad har du gjort? Brugt kam?

    #186928
    AnonymForfatter

    Kan du virkeligt undvære 700 kr/mdr.? Du skal jo regne med en tilbagebetalingstid på et sted mellem 3-4 år.

    Hvis du virkeligt kan undvære pengene, hvorfor har du så ikke sparet noget op?

    Er problemet så stort så du ikke kan løse det på andre måder end at låne penge?

    #186930
    AnonymForfatter

    jeg bad ikke om at få af vide hvad jeg bør og ikke bør og hvad jeg ku osv, alle kan jo være uheldige og det har jeg ikke sparet op til!!!!

    #186934
    AnonymForfatter

    Indlægget var ikke skrevet for at fornærme dig eller for at være bagklog.

    Min pointe er, at hvis du ikke har kunnet spare penge op indtil nu, så får du svært ved at betale af på et lån over 3-4 år.

    Hvad er din plan hvis der kommer et “uheld" mere?

    #186936
    testForfatter

    buggies seriøst der er ingen der vil låne dig penge ved at du skriver et indlæg på nettet i et forum. Hvis du ikke kan låne i banken så prøv venner og bekendte.

    Alle er uheldige fra tid til anden

    held og lykke

    #186956
    thsvForfatter

    Meget usandsynligt, at nogle vil låne dig penge i det nuværende samfund.
    Havde du sparet de 700 kr op hver måned, skulle du blot bruge 30 måneder på det, selv uden rentetilskrivning.
    Skal du ud og låne de 21.000 kr som forbrugslån, koster det mindst 1.000 kr i gebyr (DBs sats) og du kan forvente en rente på 12-15%, og det vil således tage 38-40 måneder at afdrage gælden, hvis du skal betale blot 700 kr hver måned.

    Du kan jo evt. prøve GEmoney bank, og se om du opfylder deres betingleser! 😉

    #187042
    AnonymForfatter

    Hej buggies. Tror desværre ikke du får meget hjælp her. De er bedre til og fortælle hvad du skulle have gjort. De tror alle har en krystal kugle så man kan se hvad der sker i fremtiden. Du må nok prøve andre steder som G&G eller DBA. Desværre har de nok ret når de skriver, det bliver til andre renter end i banken. Held og lykke med dit forhavende.

    #187232
    HalliHalloForfatter

    Nu er det snart ikke sjovt længere at læse den slags indlæg, som kommer med jævne mellemrum, ca. 4-5 gange om året, og det de har de gjort i al den tid jeg har deltaget herinde.

    #230367
    BecoolForfatter

    hej

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.