samle gæld / sammenlæg lån

Viser 11 indlæg - 31 til 41 (af 41 i alt)
  • Indlæg
  • #186338
    AnonymForfatter

    Prøver du at fortælle mig at husene bliver dyrere jo længere væk man kommer fra de store byer? javel ja.
    Det sjovt min eks afdøde farmor’s hus i stensstrup på fyn tæt på svendborg blev solgt til omkring 600.000 Ganske fint hus i god stand. Men det er åbenbart ikke smart nok til nutidens nik og jay generation!!! Min brors hus 3km uden for Grenaa koster under en halv mio. Også et rigtig fint hus, men der er langt til de smarte værtshuse og jobs. beklager.

    Men det rør mig faktisk ikke, fortsæt i bare med jeres afdragsfrihed og vanvittige satsninger på boligmarkedet. Bare husk ikke at tud, hvis det en dag går galt, selvforskyldt eller ej. Og betal så jeres afdrag, i har selv skrevet under på lånet.
    Var det, det du gerne ville høre?

    #186340
    AnonymForfatter

    Det jeg personligt venter på at høre er stadig hvordan det lavtlønnede par med 25.000 kr udbetalt kan spare 15.000 kr op per måned, hvis de har et almindeligt liv med en almindelig husleje. Det er flot at du med 23.000 kr udbetalt kan gøre det, men som det er blevet påpeget så kan vi ikke helt få regnestykket til at passe – med mindre du bor gratis, men det går vi ikke ud fra at et helt almindeligt lavtlønnet par gør.

    #186342
    AnonymForfatter

    Ja det er korrekt at jeg bor nærmest gratis. Jeg har dog stadig råd til ferie 2 gange om året, og hvis min kæreste fik 7.000kr ud betalt også, ville der være rigeligt til en husleje også. For at tage udgangspunkt i 30.000kr

    I vil bare ikke indse at i mere eller mindre alle er i luksusfælden.. Og det kan vi så diskutere til verdens ende. 95% af jer er uenige med mig, men husk på det ikke er mig der har problemer med afbetalingerne.

    #186350
    MichaelForfatter

    Tja, nu er der så ikke særligt mange boligejere der har problemer med at betale

    http://www.realkreditraadet.dk/Statistikker/Restancer.aspx

    Seneste restanceprocent: 0,32

    Eller sagt med andre ord – ud af 1000 boligejere så betaler knap 997 til tiden. Ergo er dine påstande tåbelige og uden hold i virkeligheden.

    #186354
    AnonymForfatter

    Nej michael, hvornår har jeg snakket om % del der ikke kan betale deres lån?
    Men chokerende tal du kommer med.. jeg syntes 0,32% er en ret stor risiko at løbe når man snakker om at få smadret sit liv. En så høj risiko vil jeg aldrig løbe.
    Men det er sikkert ikke noget problem i dit hoved, man kan jo altid komme på bistand.

    Fortsæt i bare med quicklån, bogliglån osv. Det skader ikke mig, tværtimod. Bare husk at betal det hele tilbage og lad vær med at nas på skatteyderne hvis det går galt.

    Jeg ved godt i/du ikke vil lytte, men prøv nu at tænk over det alligevel.

    #186358
    AnonymForfatter

    Beklager, at fokus er fjernet fra det oprindelige emne, men Thomas007 er faktisk en lidt spøjs person:
    Han har ’23k udbetalt om måneden og spare 200.000 op om året.’ Det vil sige, at han kun bruger knap 6.400 kr. om måneden i gennemsnit. Og ‘har ikke, børn, bil, hus, lejlighed eller noget somhelst’. Thomas007, bor du på et værelse hjemme hos mor? Har du overvejet at få et liv i stedet for at puge penge sammen?
    Jeg synes, Thomas007 skulle låne Trust de 75.000 kr. som hun står og mangler. Det ville i det mindste give en slags mening.

    #186360
    testForfatter

    Igrunde Tove er 6400 et højt forbrug, man vasker vel og spiser vel gratis ved mor. Så faktisk er Thomas et ødeland. 🙂

    Nå men trust håber linket tidlige kunne give inspiration til at søge erstatning som vodoffer. Held og lykke

    #186362
    AnonymForfatter

    Undskyld mig, men 6400kr er ikke dårligt. Studerende kan da klare sig med endnu mindre på en su.
    Et lille hint: Man kan spare mange penge ved at bo flere sammen 😉 men det er selvfølgelig ikke fint nok til jer. I skal jo have jeres egen villa i en forstad ved en af de større byer til flere milioner åbenbart. Mindre kan da ikke gøre det nej.

    #188546
    billige lån tForfatter

    du ved godt du har krav på erstatning for det du har gennemgået kontakt en erstatnings advokat evt. sten eriksen store torv århus, han havde min sag og er utrolig dygtig, han tog ikke noget for at se sagen igennem og kom med et forslag om han kunne gøre noget, det med bankerne er totalt tosset lige p.t. gammeldags købmandsskab er overhovedet ikke til stede. men prøv en lille bank, de kører mange gange deres egne regler.

    #213814
    AnonymForfatter

    Det er flot du kan leve for 6100 i mdr. ca. jeg tænker du spiser og får vasket hos mor 🙂

    #382563
    michaelForfatter

    LÅN MELLEM INDIVIDUELLE ONLINE UDEN OMKOSTNINGER ET MEGET DYNAMISK SPEJL PÅ OPGAVET

     

    Leder du efter et lån til at genoplive dine aktiviteter enten til afslutningen af ​​et projekt, eller har du brug for penge af andre grunde?

     

    Af hensyn til bekymring, selvom du sidder fast i dit land og ikke har adgang til finansiering, bedes du kontakte denne e-mail: nathaliecredit1@gmail.com for at finde ud af betingelserne for at yde lån og finansiering uden besvær og for at sige farvel til dine økonomiske problemer.

     

    Bemærk de områder, hvor vi kan hjælpe dig med dine projekter eller bryde dødvandet

     

    * Finansiel

     

    * Investeringslån

     

    * Personlige lån

     

    Ps: Ved, at vi arbejder til din tilfredshed, kan du følge din fil online for at kende dens fremskridt.

     

    Kontakt mig venligst via e-mail: nathaliecredit1@gmail.com

Viser 11 indlæg - 31 til 41 (af 41 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.