Hvorfor kan jeg ikke søge på ordet RKI i Mybanker?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • HalliHalloForfatter
    Indlæg
  • #93080
    HalliHalloForfatter

    Jeg kan ikke søge oplysning om RKI her på Mybanker, jeg har prøvet at taste ordet ind, men den siger at der ikke findes tråde om dette emne.

    Jeg mener før at have set tråde herom, hvad kan grunden være til at der ikke kommer noget frem? Kan I ikke afprøve om det er det samme hos jer?

    Mit spørgsmål er såmænd blot dette:

    En bekendt af kom i økonomisk uføre for godt 2 år siden og måtte opgive at betale af på sin gæld i en bank.

    Indtil d.d. har han hverken været i fogedretten endsige er han indbetettet til RKI.

    Er der nogen herinde, der kan oplyse mig om proceduren i sådanne sager?

    Og jeg takker for svaret på forhånd.

    #185274
    AnonymForfatter

    Sjovt at ham din ven kom i RKI nogenlunde samtidig med Amagerbanken gik ned og du erklærede, at du måtte stoppe betalingerne.

    #185278
    AnonymForfatter

    Kan du huske hvad det var du skrev 3. september 2010 – Halli Hallo ?

    http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=4873&debat_side=1

    Du skrev det her :

    Jeg tror efterhånden desværre også at AmBk er død og færdig.

    Havde sådan troet på, men nu trækker den fmt. mig med ned i sølet, når den går konkurs.

    Herefter må jeg gå den tunge gang til fogedretten for at erklære mig insolvent, da jeg har satset hele opsparingen og mere til på banken.

    Skulle alligevel have lyttet efter dig Mikael og ikke mindst din gode ven “Generalen", som altid har advaret mod at investere i banken. Så hatten af for jer – I er 2 eventyrlige dygtige mennesker med meget stor økonomisk indsigt om bankers forhold og regnskaber.

    Havde jeg da bare fulgt jeres gode råd – men nu er det for sent…..

    #185280
    AnonymForfatter

    Hvorfor ikke bruge Google? Bare skriv flg. i søgemaskinen:

    rki site:mybanker.dk

    #185332
    HalliHalloForfatter

    Tak Jensen, jeg vil finde en relevant tråd at stille mit spørgmål i.

    Jeg tabte godt nok lidt håndører på AmBk,men ovennænvte indlæg var selvfølgelig ment i sjov, idet Generalen i gennem utallige år – efter min opfattelse generede banken med et ene hadeindlæg efter det anden. På samme måde som han nu skriver om Danske Bank sammen med vrturbo.

    Hvis ikke man kan tåle lidt selvironi og sjov er det da – set med mine øjne – meget trist.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.