Kernekunde?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93026
    AnonymForfatter

    Skriver dette indlæg pga. Min nysgerrighed.
    Var nede og hente en arrangement oversigt i banken idag og der kunne jeg se at jeg hørte ind under kundegruppen “Kerne" Efterfølgende har jeg så prøvet at ringe til banken, for at spørge hvad det betyder, da der for 1½ år`s tid siden stod fordel+ men dette var hun ikke meget for at fortælle mig, da det var til internt brug.

    Mit spørgsmål er så, er det bedre at være i kundegruppen “kerne" eller fordel + og evt. hvor godt er det i forhold til andre kundegrupper, i danske bank.
    I mit hoved lyder “kerne" godt, da man formentlig er med i kernegrundlaget for banken.

    Mvh Casper

    #183648
    HalliHalloForfatter

    Der er vist ikke nogen klare regler for hvornår du er “kernekunde" i DanskeBank, men jeg tror at det f.eks gælder alle deres 24/7-kunder.

    I Nordea kan kunderne jo selv se af et skema om de er fordel+ eller kun fordelskunde eller basiskunde.

    Nykredit “kører" vist også med “kernekundebegrebet" og har vist blot noget at gøre med hvorlænge du har været kunde, hvis jeg husker rigtigt.

    #183658
    BertelsenForfatter

    Casper: Hvilken bank har du?

    #183660
    AnonymForfatter

    Den Danske bank.
    Har prøvet at ringe til kundeservice men hun kunne heller ikke fortælle mig ret meget, så det har bare gjort mig endnu mere nysgerrig.

    #183674
    pppedeForfatter

    Casper:

    Det afhænger af den kompleksitet dit engagement med banken indeholder. Kerne er standard, vip er sjovt nok bedre. Det har dog i praksis ingen betydning for dig.

    #183676
    pppedeForfatter

    Nu skrev jeg bedre.. Der burde stå mere komplekst. Højere netto indtægter, større forretningsomfang mv.

    #183678
    AnonymForfatter

    Så må vi være “faldet" ned af deres rangering, for vi var fordel + før og nu kerne, er det korrekt?

    #183680
    pppedeForfatter

    Mig bekendt har der aldrig været noget der hed “Fordel." Det er i Nordea.

    #183684
    testForfatter

    Jeg har som danske bank aldrig hørt de begreber heller. På et tidspunkt indførte de gebyr på konti, men def klarede jeg så frisag på grund af min Kapital pension i banke. Nu er jeg så 24/7 kunde igen med prioritets lån.

    #183692
    HalliHalloForfatter

    Mon dog ikke bare spørgeren har flyttet bank, det lille problem ville jeg da ikke gå så meget op i.

    Men at begrebet “kernekunde" skulle være hemmeligt i Danske Bank virker lidt mærkværdigt, hvis ikke kunden kan få at vide hvad det dækker over.

    Hvad så hvis ikke er kernekunde i banken, hvad står der så under ens kundeforhold? Er der nogen der lige kan oplyse mig det?

    Og kommer der overhovedet noget frem, hvis man taster “kernekunde" under “søg" på http://www.danskebank.dk?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.