DanskeBank sætter udlånsrenten op endnu engang – 0,50%

Viser 15 indlæg - 241 til 255 (af 256 i alt)
  • Indlæg
  • #184874
    AnonymForfatter

    GP

    Nu er jeg heldigvis vil jeg sige ikke ansat i den finansielle sektor, har aldrig været det, og ønsker heller ikke at blive det.

    ————-

    Der er langt imellem kapaciterne af din kaliber – der rent faktisk kunne løfte en sådan opgave intellektuelt og hvis du ville , sikkert også evne at realisere det

    så bær over med mig fordi jeg spurgte

    #184880
    AnonymForfatter

    Bank sælger

    Nej det kommer jeg heller aldrig til!
    Arbejdsgivere med et sådan værdi grundlag – ville stride imod alt hvad jeg står for

    Nej jeg er heller ikke økonom , dog nok til at gennemskue når en tidligere velrenomeret virksomhed som Danske Bank engang var , beriger sig for egen vinding på min bekostning!
    og fordi man ikke længere kan se forskel på den og så stein bagger

    Nå ja dit intellekt rækker heller ikke ligefrem til andet end at være loyal naiv medarbejder med en kapacitet som kan karakteriseres som under middel.

    Så lad nu være med at transferer fragtmenter af geologisk oprindelse nu når du selv residerer i et domicil af skrøbelig struktur

    #184884
    Mr RForfatter

    Jeg gider ikke spilde min tid i denne gensidig tilsvining. Det vil jeg overlade til teenagerne. Held og lykke med jeres triste liv.

    #184896
    AnonymForfatter

    Her er ellers et opslag i din virksomheds kompetance database

    queryString ="Select * From " & WHO & " Where Clue > 0 Assert Company.Equals(“Danske Bank") "

    Results = command.ExecuteReader(queryString);

    Return Results

    {
    if (Results > 0)
    Upgrade “intellectual skill set" ;

    else

    MessageBox.Show(“Public Audience Warning ! Business value is less than 0") ;

    }

    Analyser det efter du nu har fået mere tid

    #184998
    AnonymForfatter

    Til MR R.

    Bidragsstigninger er ok, men de er varslet kort og kunder med et F5 lån kan ikke bare skifte Kreditforening, man er tvangsgift med dem. Længere er den ikke. Som jeg tidligere har skrevet, kunne de bare lade folk skifte til kurs 100. Nedjustering af deres kunders boligpris, gør det kun dyrer for kunderne. Omkring at Danskebank skulle træde folk på tærerne, ja så har de trådt mig lidt på tærerne indrømmet. Med den konsekvens for dem, at jeg skiftede. Jeg ved hvordan de træder folk på tærerne og det er ganske usmageligt. Hvis du er deres representant, får du ihvertfald ikke nogle til at synes godt om Danskebank. Synes snart Banken skal komme med i denne debat, det skal deres medarbejder ikke med et navn som MR.

    #185098
    AnonymForfatter

    Her er så konsekvensen af bankernes inkompetente kreditgivning

    http://www.business.dk/bolig/haabloese-hushandler-udloeser-livslang-gaeld

    Og endnu engang hvorfor skal Danske Bank have skatteyder garanteret kaptital ?
    Det får de her boligejere jo ikke! Andet end konskvensen af årelang inkompetent kreditgivning i sektoren – i form af udækket gæld “forbrugslån" til åger renter

    #185106
    HalliHalloForfatter

    Til beslutningstagerne i Danske Bank:

    Hvis I læser med her, så syntes jeg at I skal se fra 2 syge debattørers meninger.

    Jeg syntes at I gør det helt rigtige i den nuværende svære krisetid. Der er mange andre store udenlandske banker, der er i samme situation som I står i.

    Kværulanter findes desværre allesteder, men se venligst bort fra disse.

    #185112
    AnonymForfatter

    Til læserne på Mybanker, se venligst bort fra den arbejdsløse lystløgner HalliHallo, tidligere påstået Amagerbanken, og varm fortaler for de nu krakkede banker: Amagerbanken og EikBank Danmark.

    HalliHallo har på alle måder formået at ramme ved siden af skiven, og jeg husker stadig, da du få dage efter Amagerbankens kollaps erklærede, at du nu måtte stoppe betalingerne.

    Du har simpelthen sagt så meget modstridende, at jeg ikke tror dig over en dørtærskel!

    #185132
    HalliHalloForfatter

    Og jeg har korrigeret mange af dine fejl i dine skrevne indlæg, men du har aldrig ind-
    rømmet det, og det er fint nok med mig.

    Apropos DB: Jeg må indrømme at jeg ikke har læst indlæggene, kun skimmet dem, men deraf kunne jeg se, at der ikke var noget som helt nyt i det, alt har stået i aviserne eller været fremme i medierne mange gange før.

    Om du er decideret syg ved jeg ikke, men du er tilsyneladende kun interesseret i at chikanere andre brugere og altså nu også Danske Bank i en sjælden set usmagelig grad.

    #185138
    Mr RForfatter

    Og hvor er det morsomt at General Prier aka. Mister Quicklån føler at, når han ikke kan styre sin ejen økonomi skal give andre råd om deres.

    I bankverdenen var du blevet fyret. I dette forum kan det desværre ikke lade sig gøre.

    #185140
    Mr RForfatter

    Enig med dig i at alle ikke bare kan skifte realkredit institut. Der kan være mange årsager som f.eks. overbelåning eller dårlig kurs.

    Derfor kan man ikke bare lade folk skifte til kurs 100. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Obligationerne har en kurs i markedet og det er den der bestemmer hvad det koster. Det står i betingelserne hos Totalkredit/Realkredit Danmark/ BRF / DLR osv. at de må ændre på bidragssatsen.

    Den ændring har kostet forholdsvis lidt for Boligejerne, de fleste har enda langt billigere lån nu pga den lave rente på realkredit obligationer. Det er kun de få mennesker, som du selv nævner, der har låst sig til en nu dårlig rente med X3-X10 der lider store omkostninger ved omlægning.

    Der hvor problemet generelt ligger er ved banklånen til bolig, andelsboliger og store forbrugslån. Her betaler man virkelig mange penge ekstra. Det er dem der betaler for finanskrisen og ikke boligejerne generelt. For realkredit lån har det aldrig været så billigt, som det er nu.

    #185144
    AnonymForfatter

    Jeg forstår godt at en bankmand er trætte af at gode kunder, med høj indkomst, lav belåningsgrad og høj jobsikkerhed vælger finansieringskilder der er billigere end det banken tilbyder.

    Igen er ÅOP 0,0% et fantastisk godt alternativ til bankens boligrente på 7,95%. At du har så svært ved at forstå det, synes jeg ærlig talt siger mest om dig.

    #185148
    Mr RForfatter

    Ja den er god med dig Mr. Quicklån. Du har så høj indkomst at du bliver nød til at låne af dine forældre ??

    Alle banker vil have kunder med høj indkomst og lav belåningsgrad. Disse kunder er dog ikke dig.

    #185156
    AnonymForfatter

    Ja, men disse solide kunder (som jeg selv) vil jo netop ikke have Danske Banks ågerrenter, vel hr. banksælger.

    Det der sker lige nu er, at der sker en destillation, hvor vi gode og solide kunder forlader banken. Vi vil ikke finde sig i ågerpriserne- De de dårlige bliver tilbage, hvorved udlånsbogen tiltagende forringes. Dette er ikke en god udvikling på lang sigt og profitabiliteten vil lide under det.

    Et er at du er for ubegavet til at forstå, at en rente på 0,0% er at foretrække frem for en rente på 7,95%. Noget andet er at vi solide bankkunder nu skal betale for (eller det er jo det I forsøger på) for at jeres uduelige kreditvurdering af ejendomsdevelopere, fidusmagere som Stein Bagger og stupide investeringer i Irland.

    #185158
    AnonymForfatter

    Nå så er Bank sælgeren tilbage !

    Hvad skal vi så høre på af salgs-gas fra Danske Banke ?

    Nej jeg hævede generelt på visa kortet , så skulle ikke lige have på kreditten!
    Ved jo ikke hvad der i din optik til skal for at man har en god økonomi som du ikke tvivler på !

    Ellers andet Danske Bank “Brand" skades inddæmning du vil af med ?
    Dine forsøg med at forsøge at miskreditere de kritiske røster her, er lidt uintelligente
    så spar mig for mere af

    Billige Danske Bank Prioriter
    Gebyr fri Danske Bank produkter og inkompenter medarbejdere
    At det er alle de der skide kunder der er skyld i Danske Banks image katastrofe!
    At vi ikke alle er naive idioter i kan gå ud hugge 20 – 30 MIA kr. fra fordi i ikke kunne finde ud af det!

    vi er da heldigvis nogle der kan gøre en god forretning til 0% ÅOP
    og det helt uden at snylte!

    Dit Citat:
    Alle banker vil have kunder med høj indkomst og lav belåningsgrad. Disse kunder er dog ikke dig.
    ———–

    Årh skrot med dig (og stik nu dine peanuts og 24/7 et vist sted hen)
    og smut så hjem til farmand og andelslånet – og kom igen når du er blevet voksen

Viser 15 indlæg - 241 til 255 (af 256 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.