DanskeBank sætter udlånsrenten op endnu engang – 0,50%

Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 256 i alt)
  • Indlæg
  • #184662
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #184664
    AnonymForfatter

    test!

    Mener du i fuld alvor at fordi andre mennesker har været mere uheldige end dig med deres bolig køb/salg så har banken ret til at tage dem hårdt bagfra?.

    Du kan da ikke seriøst mene at det er helt ok at de mennesker skal betale for bankens fejldispositioner?, de er total uden skyld i bankens uansvarlige og grådige opførsel, alligevel mener du banken er i sin gode ret til at pålægge dem ågerrenter, og det udelukkende fordi du har dit på det tørre, jeg er ret sikker på at havner du selv i bankens grådige klør en skønne dag, så ændrer din opfattelse af banken sig ret dramatisk.

    Jeg er ikke selv kunde i Danske Bank, jeg har kvittet den for længe siden, jeg bliver bare forarget over din totale mangel på forståelse for andre mennesker, der af flere forskellige årsager sidder fast i bankens klør

    #184670
    Mr RForfatter

    General Prier igen suk, jeg arbejder ikke i en bank selvom du gerne vil have det fordi jeg ikke er enig i dit syn på verdenen.

    Citat General Prier:
    Bankerne bør selvfølgelig tage en rimelige risikopræmie, som afspejler de risici der er i kundegruppen, men 15% på almindelige og forsvarlige forbrugslån og boliglån til teknisk insolvetne boligejere er simpelthen groft ågerkaleri.

    Du taler om 15% ´for alm kunder med forsvarlige forbrugslån.

    Jvf listen jeg linkede til før heder rentespændet på et forbrugslån uden sikkerhed 9,7 % – 15,6

    Havner du altså på 15% er det da tydeligt at det fordi din økonomi ikke hænger sammen og kan altså ikke klassificeres som en alm. kunde.
    Det vil være kunder med et meget højt forbrugslån eller en del quicklån.

    Hvad angår boliglån er du jo helt ude i hampen når du taler om 15%
    Der ligger rentespændet på 6,75-11,60

    I det mindste kan du få dine facts i orden når du kommer med kommentarer.

    #184674
    AnonymForfatter

    GP

    Bank sælgeren tror vi er fulde af løgn – og insinuerer alt muligt humbug.(rig far ,etc…)
    selv om det kun er håndører i forhold til Bank sælgerens egen 24/7 millioner

    ————
    selvom der selvfølgelig i alle indlæggene er tale om folk med god og solid økonomi så tillader jeg mig alligevel at stille spørgsmåls tegn ved dette.
    ————

    Så lader vi Bank sælgeren få 15 minutter til at kigge godt efter

    http://imageshack.us/photo/my-images/707/indexwr.jpg/

    #184676
    AnonymForfatter

    Så til alle andre – så er der ihvertfald alternativer til Danske Bank

    og der kan altså stadigvæk godt forhandles selv om Bank Sælgeren gør sit yderste for at Reklamere for billige Danske Bank produkter.

    Håber så at dette foranledige andre til at overveje en mindre grisk grip!

    #184678
    Mr RForfatter

    Hvad skal jeg lige bruge det til VBturbo du har et prioritetslån med 5,5 % i rente?

    #184680
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #184682
    Mr RForfatter

    Danske Prioritet Plus/Pantebrevslån (c) 2,95-4,90

    #184684
    AnonymForfatter

    Ja for dig og konen og dem med 5 millioner +

    #184686
    Mr RForfatter

    Nej for alle. Det er rentespændet.

    #184688
    Palle Andersen (4)Forfatter

    Til Bertelsen.

    Hvis du nu læser mit indlæg igen og denne gang læser det, vil du se jeg ikke giver banken skylden for renteswappen. Jeg pointerer bare at det er umuligt at komme ud af Danske Bank pga. netop renteswappen, da ingen banker vil røre kunder der sidder i en renteswap. Det var blot en beskrivelse af mit dilemma.

    #184690
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #184692
    AnonymForfatter

    Det er godt og grundigt irriterede at banksælgeren bliverer ved med at fordreje debatten. Sandheden er jo at kunderne ikke indplaceres jævnt i intervallet. De klumper sig sammen i toppen, mens bunden af intervallet sjældent benyttes. Hvorfor skal vi høre om renterne i 0-80% intervallet? De fleste i det interval vælger realkreditfinansiering. De der skal over 80% kan ikke få den lave rente.

    #184694
    Mr RForfatter

    Sandheden General Prier ? Hvor fanden ved du det fra kom med et bevis.

    vbturbo derfor jeg spurgte dig om det var et Priotetslån.

    Det vil et friværdis lån jo normalt være. Man kan jo ikke se hvilken bank du har produktet i.

    #184696
    Mr RForfatter

    General Prier desuden at du altid kalder mig et øge navn vidner lidt om din desperation.

Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 256 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.