Orden i økonomien – hvilken bank

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87349
    AnonymForfatter

    Som kunde i Danske Bank er jeg gennem flere år blevet stigende utilfreds med gebyrniveau, service etc.
    Og så kommer spørgsmålet, skal man finde sig i det?
    Som velfunderet kunde med fast ejendom, formue og ingen gæld bør man vel alt andet lige kunne finde en bank, der opfylder ens forventninger?

    Mine prioriteringer er:
    -god financieringsrådgiver (dermed nok ikke en 100% netbank)
    -lave gebyrer på investering, konti og depoter
    -regningsbetaling over nettet
    -renter på indestående
    -almindelig bankforretning

    Er der nogen, der kunne give et hint om, hvilke pengeinstitutter, der kunne være optimale, jeg har som ny bruger af mybanker ikke kunnet finde en anvendelig sammenligningsmetode, da emnet investering i værdipapirer (primært aktier) ike synes at indgå som parameter i sammenligningen af bankerne.

    mvh

    #166078
    AnonymForfatter

    god ide at skifte fra Danske Bank. Vores rådgiver sagde da vi talte om at købe hus, at vi skulle bare droppe al pensionsopsparing. Vi kunne jo altid “spise" murstenene – det anbefalede han os seriøst, og ville kun give os lån hvis vi droppede det vi satte ind hver måned. og vi har endda begge god sund økonomi og ingen gæld 🙁 så fidus til danske bank NEJ

    #166082
    HalliHalloForfatter

    Det lyder mærkeligt, at I ikke får optimale vilkår i Danske Bank, når I er formuende m.v.

    Det er netop den type kunder, der får de gode betingelser i denne bank, hvorimod personer med gæld må betale ved kasse 1 i banken.

    Der er mindst 10 personer der uafbrudt oplyser alle herlighederne de får i denne bank, så det undrer mig meget hvis du ikke skulle høre til denne gruppe. (10 personer herinde)

    Prøv at tal med dem igen, og henvis til General Prier her fra Mybanker, han får rigtig gode vilkår og dem har han forhandlet sig til ved at lægge tilbud fra andre banker på bordet.

    Jeg er stensikker på at du nok skal blive tilfreds igen.

    Fortæl nærmere, når du har været i banken på mandag….

    #166086
    HalliHalloForfatter

    Fersum, hvorfor svarer du på et indkæg fra 28.8.2006, mon det er relevant længere?

    Lidt latterlidt ikke?

    Hvis jeg havde set dette, hvade jeg selvfølgelig ikke svaret.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.