bankers udnyttelse af spærret konti v. dødsfald

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92975
    AnonymForfatter

    Min bank bliver ved med at beholde mine penge, selv om jeg har fået udleveret en skifteretsblanket med at jeg har overtaget kontiene. Det drejer sig om uskiftet bo, så der er ingen beregninger.
    ely elymor@mail.dk

    #183086
    MichaelForfatter

    Og hvad helt præcist vil du have at vi gør ved det??

    #183094
    AnonymForfatter

    Selvfølgelg skal du haveråderet over kontierne, når der er en skifteretsattest.
    måske dækker indestående ikke gæld til banken?

    Ellers ville jeg klage til ledelsen i banke.
    Der findes også gratis advokat hjælp i de fleste byer, som regel på biblioteket på en fast dag i ugen, hvor man kan henvende sig.

    #183104
    KrisserForfatter

    Hvad er bankens begrundelse?

    #183122
    AnonymForfatter

    JA, DET ER JO DET JEG IKKE VED, NÅR JEG TALER MED MIN BANK, KAN DE IKKE SVARE PÅ HVOR PENGENE ER OG OM HVORNÅR JEG FÅR PENGENE. JEG HAR INGEN GÆLD I BANKEN ELLER ANDRE STEDER,
    TVÆRTIGMOD HAR JWEG PENGE STÅENDE PÅ MINE EGNE KONTI. MEN JEG FØLER AT BANKEN HAR UMYNDIGGJORT MIG.
    ELY

    #183126
    testForfatter

    Hej ely.
    Lyder som du har brug for hjælp.

    Jeg har ikke fantasi til at forstille mig at banken ikke kender regler og ej heller behandler din sag korrekt. De banker jeg har været i kontakt med ved mine forældre og sviger forældres død har haft specieller medarbejdere udpeget netop til dødsbos behandling.

    Det er trist og det er trist at du føler dig ydmyget men skifte retten tager den tid den tager og banken er du nok nød til a prøve at tale med igen så du kan forstå proceduren.

    Ellers må du har en ven, et familie medlem eller en advokat til at hjælpe dig.

    Med skifterets atesten kan du forlange at få en oversigt over din ægtefældes konti osv i banken

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.