Vurderingsmand

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Indlæg
  • #183146
    AnonymForfatter

    Lad være med at undervurdere opgaven med at sætte et gammelt hus i stand. Med den høje indtægt arbejder i vel begge meget.

    Arbejdet med istandsættelse, eller blot styringen af et millionprojekt er i sig selv et fuldtidsarbejde, specielt hvis det er et område man ikke er fortrolig med på forhånd.

    Pas på med et fælles lån, det kæn blive rigtigt dyrt når i ikke længere kan enes.
    Sagt i den bedste mening.

    #183148
    AnonymForfatter

    Vi er godt klar over det er et stort arbejde og derfor har vi en byggetekniker/byggeleder til at administrere tidsplanen og de arbejder der skal påbegyndes. Og nej, jeg synes ikke vi arbejder meget. Kun de almindelige 37 timer om ugen med mulighed for at arbejde hjemmefra nogle dage.

    Jeg tror vi er ret godt klar over opgavens omfang da vi begge kommer fra familie af håndværkere, men man skal heller ikke undervurdere virkningen af god administration. Jeg tror vi er fuldt ud klar over hvad vi kaster os ud i 🙂

    Jeg tror det lykkedes at få et svar. Jeg skal have fat i en statsautoriseret ejendomsmægler som også er valuar 🙂 Det vil vi prøve tak…

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.