brug for råd!

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92969
    AnonymForfatter

    Hej herinde.

    Jeg er havnet i den her dumme situation at jeg har oparbejdet mig en del gæld .. Jeg afdrager lige nu 2000 kr om måneden på banklånet, 175 kr på en ipad, 250 kr til resours bank, 500 kr til ikano bank, 625 kr til Ikea shoppingcard.
    Jeg er lige blevet single, så det har jeg simphelthen ikke råd til længere hvis der også skal være mad på bordet til min søn & jeg, og det skal der jo!

    Jeg starter på HF om en måned og skal studere samlet 6 år for at ende ud som ejendomsmægler, men jeg har jo ikke råd til de her afdrag så længe jeg er studerende..

    Jeg har tænkt på at kontakte en bank og høre om de måske vil samle det hele for mig, mod en betaling på omkring 1500 kr om måneden? det vil jeg nemlig have råd til!
    Men hvor store er oddsene for det når vi snakker om et beløb på 200.000 kr?

    Det eneste alternativ jeg har derudover er simpelthen at oprette en konto i en anden bank, også stoppe afdragene på banklånet – hvilket jeg jo virkelig ikke har lyst til

    #183008
    HJLForfatter

    Ca. 1:1.000 lavt sat.

    #183010
    AnonymForfatter

    Hvis du skal have finansieret 200.000 uden at stille sikkerhed i bolig eller bil, så vil renten sandsynligvis ligge på 12-15%.

    Dvs. den månedlige renteudgift udgør minimum 2.000 kr. pr. måned. Derfor skal du ikke forvente at få en ydelse meget under 3.500 kr.

    #183014
    testForfatter

    Udskyd studie start, aflev ipad og møbler i IKEA .

    Selv om du kunde finde en bank der biller overtage dit fallit bo kan du ikke komme med på dn ydels du forstiller dig

    #183018
    ChrisMForfatter

    Det lyder desværre ikke ud til at være muligt, jeg afdrager med 1500 om måneden, på et lån der er lige under 50.000 kr, og bankdamen sagde i øvrigt det var meget lidt at afdrage på så stort et lån.