Skift af bank – hvor mange oplysninger må sendes med?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92965
    AnonymForfatter

    Jeg er i gang med at skifte bank, hvilket forhåbentligt lykkedes, men er i tvivl om hvor mange oplysninger min nuværende bank sender med. Sender de intern korrespondance? Deres egen vurdering, etc.?

    Tak for svar.

    #182930
    testForfatter

    Man kan Jo undre sig over at du spørg. Tvivler stærk på at den gamle bank sender andet ind pengene over.

    #182932
    AnonymForfatter

    Hvis du medbringer de seneste 3 lønseddler, samt årsopgørelsen for 2011 og kontoudskrifter samt kørekort/pas, så har du det der skal til for at gennemføre et bankskifte.

    #182934
    AnonymForfatter

    Jeg tænker mere specifikt på min mailkorrespondance med min rådgiver og bankens vurdering af mig som kunde.

    #182936
    HJLForfatter

    Din mailkorespondance er fortrolig og din nye bank vurdere selv dig som kunde. Om der skulle være lokale aftaler om, at udveksle information kan jeg selvfølgelig ikke love dig, i såfald er de ikke lovlige.

    #183042
    KrisserForfatter

    For det første: Hvorfor skulle din gamle bank dog gøre det?

    For det andet: Det lyder suspekt, at du tilsyneladende har opført dig så pinligt overfor din gamle bank, at du ikke ønsker din nye bank finder ud af det.

    #183046
    AnonymForfatter

    Krisser: nu kan man jo se suspekte emner overalt. Men jeg vil gerne starte forfra og vurderes neutralt fra første møde med min nye bank. Derfor henvendelsen.
    Tak for svar til alle.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.