Folkekassen – nogen der kender dem?

Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #191678
    AnonymForfatter

    Jeps, har kontaktet kontant. Så må vi håbe de vil tage det op.

    #191680
    testForfatter

    jesus

    #191682
    testForfatter

    her er du virkelig behøvet.

    #191692
    AnonymForfatter

    godmorgen picanto hvad synes du så over hvad jeg skrev og kanon at du har taget fat i kontant for disse mennesker skal bare ned med nakken ….

    test hvad i alverden snakker du om???

    #191708
    testForfatter

    Jeg snakker ikke jeg skriver og jeg mener helt præcist det jeg skriver.

    #191712
    AnonymForfatter

    ja men jeg forstå ik hvad du mener 😀

    ps det ikke for at være ond eller noget …. jeg ku bare ik forstå hvad du mente ….

    #191944
    AnonymForfatter

    Jeg faldt også i med begge ben hos folkekassen da jeg flere dage efter ikke havde modtaget nogen mail mht lån fra andre firmaer skrev jeg til folkekassen om de ville sende mig bevis for at de havde sendt min ansøgning, der svarede de at de har bevis for det. Skal jeg eller skal jeg ikke betale de 599 de beder om ?

    #191946
    AnonymForfatter

    Hej Amalie, lad endelig være med at betale de penge. Der sidder en mand og nyder godt af det her. Læs de tidligere indlæg fra mig og gør som der står.

    #191950
    HalliHalloForfatter

    Det forstår jeg ikke Amalie, men jeg vil anbefale dig lige at vente et par
    dage mere, og så skal du se, så står pengene uden tvivl på din konto,
    hvis du da kan blive godkendt.

    Hvis ikke du hører fra firmaet, er der vel ikke så meget at gøre. Ligefrem
    at tage til Berlin og lede efter indehaveren får du sikkert ikke meget ud
    af, selv om mange af debattørerne herinde har haft meget sjov med at lede
    efter en vis Bo Andersen fra Nordfinans, der driver et lignende firma, men
    det mener jeg ikke de havde meget held med.

    Hvorfor har du i grunden, Amalie, ikke selv ansøgt direkte i relevanter
    firmaer fremfor at vælge et fordyrende mellemled? Dette kunne interessere
    mig og måske også mange andre.

    Er der en god forklaring på sidstnævnte?

    #191960
    AnonymForfatter

    Hallihallo, der er jo ingen der på noget tidspunkt har fået et lån igennem Folkekassen. De skriver bare så flot på deres hjemmeside at det bliver sendt ud til op mod 20 firmaer, men det er det rene fup. For folkene bag Folkekassen er kun ude på at narre folk i fælden, og så tjene penge.

    #191962
    AnonymForfatter

    Vi udleverer gratis en liste over de lånefirmaer vi har sendt til. Så kan du efterfølgende selv kontakte dem for at få bekræftet formidling. Vi kan også doumentere leveret ydelse. Vi tager nemlig et skærmbilled af alle ansøgninger efter vi har indtastet kundens data. Vi tager også et skærmbilled af den bekræftelse på modtagelse som lånefirmaet sende retur. Disse gemmes på vores server, og kan til hver en tid hentes. Der skal dog en teknikker ind over, og da dette koster penge tager vi et gebyr på 299,- for dette.
    Inden vi bruger yderligere resourcer på dig vil vi dog bede dig om at betale regningen for den første bestilling du har lavet.

    mvh
    folkekassen support

    Det svar har jeg lige fået, hvad skal jeg dog nu gøre ): øv at jeg hoppede i fælden.

    #191966
    AnonymForfatter

    Til Amalie, lad være med at betale noget til folkekassen det er et fup firma. Meld det til politiet og ring til Rki så kan de blokere for at folkekassen smider dig i Rki. Læs alle indlæggene fra Picanto og Usmann så bliver du klogere på det hele

    #191968
    AnonymForfatter

    Og Amalie lad være med at skrive til dem mere du skal ignorer dem helt.

    #191978
    testForfatter

    Øh ingen den her selvmodsigelse. Du har ikke betalt som aftalt folkekassen men alligvel forventer du de har gjort det i har aftalt?

    Jeg forstår dig ikke Amalie Thorsen

    Glem nu det er pjat med at tror at imam låne penge på nettet. Gå i banken sigende nej er det sku nok med god grund

    #191998
    AnonymForfatter

    Jeg er en af de mange uheldige, som ikke så vilkårene inden jeg indsendte ansøgningen. Jeg står nu og skal til at betale de 599,- kroner, som de opkræver. Har jeg mulighed for at melde det i RKI, sådan at de ikke kan smide mig deri, eller jeg jeg totalt ude at sk*de?
    Skrev vredt til dem, at jeg var ude på at betale nogle regninger og f*ndeme ikke for at få flere.. Hvad anbefaler i, at jeg gør?

Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.