Folkekassen – nogen der kender dem?

Viser 15 indlæg - 136 til 150 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #192002
    AnonymForfatter

    Til Rosa, lad endelig være med at betale og meld det endelig til Rki og politiet det er der mange der allerede har gjort. Og lad være med at skrive og have kontakt til Folkekassen. Læs evt nogle af indlæggene her på siden så bliver du klogere på hvilken svindler du røget i kløerne på.

    #192004
    AnonymForfatter

    Okay, og tak for det hurtige svar picanto. Jeg har nemlig selv ansøgt fordi jeg troede at det var et LÅN, og ikke bare en formidler af et eller andet halløj, så vidste ikke lige hvordan og hvorledes landet ligger mht. mine rettigheder på det punkt. Stopper de så på et tidspunkt med at sende rykkere og den slags(hvis jeg får nogle, vel at mærke)?
    Ellers ringer jeg til RKI med det samme i morgen tidligt.

    #192006
    AnonymForfatter

    Ved ikke om de stopper med at sende rykkere men de kan ikke komme dig i Rki, så de får svært ved at få deres penge. De er nogle rigtige svindlere som gemmer sig i Berlin. De skal stoppes

    #192008
    AnonymForfatter

    Okay – i så fald vil jeg også kontakte politiet og høre dem om jeg kan anmelde det eller ej, for en god ordens skyld. Tak for hjælpen

    #192012
    AnonymForfatter

    Amalie og Rosa betale ikkkkk tage til politiet og melde dem det har jeg gjort og har os snakkede med RKI de kender godt folkekassen og at det er fup samtidig har de taget fat i deres inkasso altså RKI har haft fat i dem …. betale ikkk …. desuden skriver de at det er en computer system de bruger til at sende det hele rundt, men de skriver i deres mail som jeg kan se du os har fået at DE SELV taster enes detaljer ind ….

    ps politiet tage imod denne slags sager og det giver mere hvis du tage hen til politi st. istedet for over tlf, desuden har jeg taget fat i KONTANT DR og skrevet ind til dem jeg opfordrer jer til det samme så vi ka få en sag ud af det mod dem ….

    #192014
    HalliHalloForfatter

    Usman, hvad skal de dog gå til politiet og RKI for? Det er da det dårligste råd at give, da de ikke foretager sig noget som helst. RKI diskuterer da ikke med evt. skyldnere hvorledes deres kundeforhold er til folkekassen.

    Jeg så tilfældigvis DR/Kontant i aftes og der havde et utal antal mennesker anmeldt flyttemand Jens Benny Sørensen/Brøndby Strand og Haslev til politiet for systematisk bedrageri m.v., men politiet oplyste, at de ikke kunne gøre noget ved sagen.

    Hvorfor finder egentlig så mange dårlige betalere frem til Mybanker-sitet? Kunne jeg da godt tænke mig at vide lidt om………..

    #192020
    AnonymForfatter

    HalliHallo …. hvorfor er det et dårligt råd??? Desuden tage politiet sagen, jo flere da melder det til politiet jo bedre, har selv meldt dem til politiet og politiet har sagt BETALE IKKE EN KRONE og de har taget sagen, desuden RKI laver en blokering på folkekassen så man IKKE KOMMER I RKI, det vil jeg mene er rimelig relevant da man nok ikke har den største lyst til at ende der …. Desuden kender RKI godt til folkekassen og at det er det rene fup og fidus.

    Det er med kontant er for at folk rundt i DK bliver gjort opmærksom på disse svindler og at de ska vide at de ikke bare ka gøre som de vil.

    Desuden siger du det er dårlig råd, hvordan er det dårligt at gøre RKI og politiet opmærksom på hvad da sker??? Hvis folk ikke gik til politiet og RKI, ville RKI aldrig have vist at det er en FUP FIDUS firma VEL???

    En anden ting er hvordan kommer du frem til at så mange dårligere betaler kommer frem til mybanker??? hvem er egentlig dårlig betaler her??? folk vil jo ikke betale for noget man reelt ikke har fået!!!

    vil du betale for en ydelse/produkt du aldrig har fået???

    Desuden MR HALLIHALLO hva dit råd da??? BETALE …. hmmmm nu ved jeg jo at dem fra folkekassen holder øje med denne side, så gad vide om du er derfra hvis ikke PERSONEN SELV …. ku da godt tænkes med alt det du skriver …. hmmmm ….

    PS AMALIE/ROSA OG ALLE ANDRE, POLTIET HAR SAGT EFTER JEG MELDTE FOLKEKASSEN TIL DEM AT JEG UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER SKULLE BETALE EN KRONE TIL FOLKEKASSEN.

    #192022
    AnonymForfatter

    Jeg har også vær i kontakt med folkekassen og de har sendt sagen videre til et inkasso bureret TCMS, her fre fik jeg en rykker med 100 kr i gebyr og igår fik jeg et megt overraskende brev fra TCSM. Deres samarbejde med foklekassen eller rettere sagt KaiserAlliance Corp IBC/Folkekassen.dk de sager som de har haft er retuneret til Folkassen og det er så folkekassen som indrive de penge

    #192026
    AnonymForfatter

    Usman, det HalliHallo mener med dårlige betalere, er at i tydeligvis må være i RKI, siden i ikke bare går i banken, når i skal låne penge.

    #192034
    AnonymForfatter

    Tsjyden …. siger du at tcms har stoppede deres samarbejde med folkekassen???

    #192036
    AnonymForfatter

    ronnie det du siger giver ikke mening da folk skriver herinde for at de er bange for at ende i RKI og ikke allerede er i RKI …. så det med at skrive dårlig betalere hænger jo ikke sammen …. folk vil jo ikke betale for noget som er fup fidus …. og det jo ikke = at man er dårlig betalere …. man vil jo ikke bare betale for noget man ikke har modtaget slut BASTA.

    #192038
    AnonymForfatter

    Ja det har de til min store overraskelse i kan få teksten af brevet her, mit navn adresse og sagsnummer er udeladt:

    TCMS Herstedosterve^27 – 29. 2620 Albertslund

    16 11 2012 1075282 Udland

    Dit udestående til KalserAlllance Corp IBC / Folkekassen.dk
    Med henvisning til tidligere fremsendt rykkerskrivelse eller Inkassobrev fra TCMS A/S kan vi hermed meddele dig. at vi træder ud af sagen og ikke længere repræsenterer KaiserAlliance Corp IBC/Folkekassen.dk.
    Sagen er dertor returneret til KaiserAlliance Corp IBC Folkekassen.dk som vil stå for den videre inddrivelse.
    Al henvendelse vedrorende sagen bedes pr. dags dato rettet til mailadressen: info@folkekassen.dk
    Hvis du har haft indsendt indsigelse i sagen, vil denne blive besvaret af KaiserAlliance Corp IBC/Folkekassen.dk.
    Vi beklager den ulejlighed du måtte have haft i forbindelse med sagen.

    TCMS A/S
    Med venlig hilsen

    #192040
    AnonymForfatter

    Hvad der lige sker med Folkakssen for tiden er ikke godt at vide. Jeg afvente næste ud spild.
    Et eller andet sted i denne her tråd var der noget med skærmprint af ansøgning hos Folkekassen, har men det ikke selv kan man få det direkte fra Folkekassen, men pas på. Det koster også penge så vidt jeg husker knap 300 kr er der nogen der har vovet sig ud i det og hvis ja hvad har i fået ud af det?
    Bare nysgerrig 🙂

    #192044
    AnonymForfatter

    2

    #192050
    AnonymForfatter

    tsjyden tak for svaret …. altså det med skærm billed, men det er bare for at lokke flere penge ud af en som er naiv ….

    De skriver de tage skærmbilled af de sendte ansøgning …. hvorn kan de det når det er software system som sender det videre automatisk ifl. dem selv, altså det er ihvertfald hvad de påstå på deres hjemmeside, men til gengæld skriver de i en mail til mig det her:

    Nu sender vi ikke til 20 steder. Der står klart på vores side at vi sender til OP MOD 20 steder. Antallet afgøres af hvor mange steder der tilbyder hvad du søger, og hvor mange steder du opfylder deres krav. Dette afgøres automatisk af software.

    Vi udleverer gratis liste over alle lånefirmaer VI HAR SENDT DIN ANSØGNING TIL.
    VI KAN OGSÅ DOKUMENTERER DETTE. VI TAGER NEMLIG ET SKÆRMBILLED AF ALLE ANSØGNINGER EFTER VI HAR INDTASTET DINE OPLYSNINGER, og vi tager også et skærmbilled af den besked der kommer fra lånefirmaer på at de har modtaget den. Hvis du ønsker disse billeder skal der en teknikker på sagen og hente dem fra vores server. Da dette koster penge tager vi et gebyr på 299,- for dette.
    Ønsker du at bestille dette ?

    læg mærke til det med stor bogstaver …. de modsiger sig selv …. lidt sjovt at læse …. altså det er ikke et system men dem selv som indtastere enes info, hvilket ifl lovgivning er ulovligt da han forgiver sig for at være en som han ikke er nemlig os …. henvisning til tro og lov erklæring ….

Viser 15 indlæg - 136 til 150 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.