Gebyr

Viser 3 indlæg - 46 til 48 (af 48 i alt)
  • Indlæg
  • #184948
    J LarsenForfatter

    Man kommer kun til at betale de 60 kr i gebyr, hvis man godkender deres nye netbank aftale, men godkender man ikke den, så mister man netbank.

    #184974
    AnonymForfatter

    J Larsen

    Sig ikke at bankerne ikke forstår at snyde kunderne. Det er da bare utroligt hvad de finder på.

    Det undrer bare mig at der ikke er flere banker der tilbyder gebyrfri løsninger for det en " normal bank kunde " har brug for. Og med de rente satsser som og brf tilbyder er jo latterligt lave i forhold til deres tårnhøje gebyr.

    Det kan samlignes lidt med pbs. Først gebyrfri, så når der er mange tilmeldt så skal der skovle penge ind til banken…Dumt, for så fravælges det af kunderne. Så lige nu er bankerne selv igang med at lukke pbs ned.

    Netbank : pris på 200 300 kr. så vil jeg godt nok flytte bank uden tøve, Og tænke de gider nok ikke have kunder.

    #184988
    fk2001Forfatter

    Jeg ville også have beholdt BRF og flyttede faktisk min lønkonto over til dem for at undgå de fleste gebyrer, men nu hvor de har sænket renten flere gange inden for kort tid, er der ikke længere nogle foredele ved at blive der. Jeg hader gebyrer, og den minimale rentegevist der er ved BRF er helt sikkert væk nu med de overførsels- og girokortbetalingsgebyrer de har indført.

    Jeg nåede lige at flytte alle mine PBS aftaler til BRF 🙁 Nu er de på vej tilbage hvor de kom fra….. Spar mig for negative kommentarer – jeg ved hvor åndssvagt det var at fortsætte med BRF

Viser 3 indlæg - 46 til 48 (af 48 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.