Boliglån

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92787
    AnonymForfatter

    Hej,

    Jeg er 25 år gammel og har underskrevet købsaftale på ny lejlighed til 2.000.000 kr.

    Min svigerfar har hjulpet mig med 20% udbetaling og derfor skal jeg

    #180596
    AnonymForfatter

    Hm… MIt indlæg bliver kun vist delvist? Nogen forslag til hvad jeg gør forkert??

    #180602
    AnonymForfatter

    Det sker for os alle ind imellem… ikke kun dig.

    Løsning: Når du har skrevet dit indlæg så gem det lige et andet sted først f.ex Notepad. Klik

    #180604
    AnonymForfatter

    Ja ok, så skete det også for mig igen 😉

    Løsning: “Når du har skrevet dit indlæg så gem det lige et andet sted først f.ex Notepad. Klik “send indlæg" og hvis det så går galt så har du indlægget et andet sted også som du hurtigt kan hente frem og bruge igen.

    Det sker ikke hver gang – men vi oplever det alle fra tid til anden.

    #180614
    MichaelForfatter

    Sitet har et problem med anførselstegn (shift+2)

    #180620
    AnonymForfatter

    Bruger man tid og kræfter på et indlæg, hvor størstedelen bare bliver fjernet af uforklarelige årsager, så forstår jeg godt man ikke gider komme tilbage og prøve igen.

    Og det er super frustrerende.

    #180630
    AnonymForfatter

    Helt enig med dig I at det skræmmer folk væk – og det er jo endnu mere beklageligt, at det er en forholdsvis simpel ting at ændre. Enhver programmør kan løse det på under 5 minuttter.

    #180640
    HalliHalloForfatter

    Jeg vil bare sige at det er meget generøst at din svigerfar at han har hjulpet dig med at fremskaffe 20% til udbetaling på din lejlighed. Det kunne andre svigrefædre lære noget af!

    Hvis I har problemer med at skrive svar m.v., så skal I henvende jer direkte til Mybanker, da de ikke, efter det overfor mig oplyste, ikke læser svar m.v. i debatten.

    Jeg synes ikke selv at jeg har problemer med at skrive, mon ikke I trykker på de forkere knapper på computeren og får slettet indlæg mv. før de bliver sendt.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.