Ge money bank

Viser 4 indlæg - 46 til 49 (af 49 i alt)
  • Indlæg
  • #197876
    AnonymForfatter

    De 200.000 skal selvfølgelig lånes til at betale de dyre kassekreditter ud med hos Nordea og derved spare mange tusinde kr.

    Jeg lavede faktisk ansøgningen for sjov (troede ikke på at jeg fik det så billigt) og fordi jeg er vred på Nordea over deres manglende villighed til at forhandle rente med en god kunde, der har betalt ca. 1 mill. kr. i rente, gebyrer osv. I de godt 20 år jeg har været kunde.

    Nordea’s “Bank"rådgivere er ikke kunderådgivere men “Bank"rådgivere som skal hjælpe banken med at få flest mulige penge ud af dens kunder kunder.

    #197878
    testForfatter

    det har du helt ret i batman.

    lyder som du har en plan. 🙂

    #200034
    AnonymForfatter

    Idag har jeg lige ansøgt om et privatlån plus på 70.000,- hos GE. løbende 48 måneder

    Samlevende, men fuldstændig seperat økonomi.

    Følgende oplysninger fik GE og ringede tilbage.

    Min årlige indtægt: 320.000,-

    Bor til leje med min kæreste, men af aktiver,

    Ejerbolig med offentlig vurdering på 1.500.000,- realkreditgæld på 670.000,- som der bliver afdraget på med 2500,. i måneden. Beliggende midt i Århus, med en reel handelsværdi på 2 mill.

    Audi A6 som ingen gæld er i.

    Ingen kassekredit, ingen studiegæld, intet forbrugslån, intet billån eller anden gæld overhovedet udover realkreditten.

    Står logisk derfor heller ikke opført i RKI eller lign, og har aldrig gjort det.

    Blev tilbudt alm privatlån med debitorrente på 18, hvidkål med ÅOP på 20, rødkål.

    Det er decideret latterligt og at holde folk for nar og spild af tid. Det er ikke et professionelt foretagende.

    Desuden skulle jeg gentagne gange forklare vedkommende, at min kærestes 18 år gamle Polo med handelsværdi på 3.277,- ikke skal medregnes i aktiver, da det er mig alene, der søger, og ikke os, og derfor ikke et aktiv.

    #200068
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor skal nogen skrive nøjagtig det samme i 2 tråde om samme bank?

    Jeg fatter det bare ikke, men seriøst er det efter min opfattelse ikke.

Viser 4 indlæg - 46 til 49 (af 49 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.