Ge money bank

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 49 i alt)
  • Indlæg
  • #189300
    AnonymForfatter

    Nej, vi er ikke ansatte i GE Moneybank, og lånetibuddet kan du finde på deres hjemmeside.

    #189304
    AnonymForfatter

    Nej, vi er ikke ansatte i GE Moneybank, og lånetibuddet kan du finde på deres hjemmeside.

    #189316
    AnonymForfatter

    Selvfølgelig kan man ikke finde jeres låntilbud på deres hjemmeside. Kunne man det, så overtådte de loven om persondata og de ville få en bøde.

    #189322
    AnonymForfatter

    Hej perh

    Jeg fulgte også tråden tidligere, og er blevet nysgerrig igen.
    Hvis Du ikke har noget imod dele de oplysnigner, hvad er så forudsætningerne for godkendelsen? Bare i meget grove træk. Eksempelvis: samlede indkomster, evt. anden gæld end det nyeste lån og ca. rådighedsbeløb.

    Blot for at få fornemmelsen af hvad der skal til for at ramme den laveste rente.

    #189324
    AnonymForfatter

    Hej
    Har et hus vurderet til 2.500.000,- F5 lån på 1.550.,-000 friværdi konto på 400.000,-
    2 billån til 225.000.- samlet, ialt gæld 2.175.000,-
    samlet indkomst 850.000.- rådighedsbeløb pr måned 25.000.-

    Men alt det har GE ikke direkte spurgt om, men de har fået kopi af årsopgørelser så de har selvfølgelig et vist overblik.

    Og til rm 123, det er selvfølgelig GE’s lånetilbuds information du kan finde på deres hjemmeside, ikke deres lånetilbud til mig. Men man selvfølgelig altid vende og dreje formuleringen hvis ikke man har noget seriøst at skrive.

    #189326
    AnonymForfatter

    Hej per

    Jeg har faktisk noget seriøst at skrive, men har du?

    Sjovt at du svare inde her, men ikke i denne tråd

    http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=6764

    Afsløret?

    #189328
    AnonymForfatter

    Og nej jeg vender og drejer ikke, du skrev LÅNETILBUDDET.

    Deres låneinformation kan man ikke bruge til meget, da den ikke er retvisende. Sjovt, at du tilsyneladende er den eneste i Danmark som kan få de 3,95 % i rente. Selv folk med en bedre økonomi end dig, får et langt dårligere tilbud, det lugter langt væk af fusk.

    #189330
    AnonymForfatter

    Ja, men så må jeg jo have ramt en god dag ved GE, og trådene handler jo om det samme så der er ingen mening i at skrive begge steder

    #189334
    AnonymForfatter

    Hvorfor skrev du så om “din gode oplevelse" i begge tråde, men svarer kun i den, hvor du ikke er afsløret Henrik F.

    #189340
    AnonymForfatter

    Du er da mentalt forstyrret, det bliver så det sidste jeg reagerer på fra din side.

    #189342
    thsvForfatter

    Låneoplysninger
    Udbetalt lån 200.000 kr.
    Løbetid 72 mdr.
    Månedlig ydelse 3.227 kr.
    Debitorrente * 3,95%
    ÅOP 5,18%

    På GE-moneybanks hjemmeside kan man læse at der er stiftelsesgebyr på 3% = 6.000 kr og et mdl.gebyr på 15 kr, og det passer fint med den opgivne ydelse som jeg får til 3.233 kr uden at tage højde for at der betales 3 gange pr. kvartal, og kun tilskrives renter en gang.

    Et F5-lån har vel omkring 1,8% som rentesats, når kursskæring og kurtage er medregnet.
    Omk. til bank og Nykredit (Totalkredit) er vel mindst 5.000 kr for lånesag og tinglysning.
    Sikkerhed for pant på 210.000 udgør 3.200 + 1.400 kr.
    Lånet bliver altså på 210.000 kr som F5-lån og med et adm.bidrag på 1,05%, mdl. ydelse bliver 3.267 kr, som dog falder en smule hen ad vejen, efterhånden som der afdrages.

    Samlede omk. uden fradrag hos GE: 6.000 + 1.080 = 7.080 kr og hos Nykredit = 10.000 kr, så tyder faktisk på, at GE er en smule billigere i dette tilfælde end et F5-lån, som dog giver kendt rente i 5 år. Og F5-lånets stempel kan så genbruges til et nyt lån, hvis man ønsker det, f.eks. næste bil. Konklusion jeg ville tage F5-lånet op til 80% over 10 år og også indfri billånene, som sikkert er dyrere i rente end de de ca. 3% som F5-lånet er.

    #189346
    AnonymForfatter

    Ja det er jo så dit forsvar, når du er afsløret, at du kalder folk mentalt forstyrrede. Det siger vist mest om dig.

    #189372
    AnonymForfatter

    GE Money bank oplyser lånedokumentet: Årlige omkost. i % før skat/ efter skat : 5,21/3,83

    #197860
    AnonymForfatter

    Jeg er single med samlet gæld på 1.8 mill i hus kassekreditter osv. Fik tilbudt at låne 200.000 kr.
    Jeg tjente 620.000 sidste år
    De årlige omkostninger i procent (ÅOP)
    Dette er de samlede omkostninger udtrykt i procent
    pr. år af det samlede kreditbeløb.
    Før / efter skat
    7,18 / 5,77

    Kredittype Privatlån Plus
    Kreditaftalens løbetid Ved uændrede renteforhold 24 måneder fra første
    betalingsdato
    Afdrag og, hvis det er relevant, i hvilken rækkefølge
    afdragene vil blive fordelt.
    Lånet tilbagebetales med en ydelse på 8.978 kr. hver den
    1. i måneden i ca 24 mdr.
    Indbetalingerne vil først blive
    anvendt til afdrag på forsikringspræmie, renter, gebyrer,
    andre omkostninger og derefter lånets saldo
    Det samlede lånebeløb, du skal betale
    Der menes den lånte kapital plus renter og
    eventuelle omkostninger i forbindelse med din
    kredit.
    Kr. 214.779

    Kan ikke se der er noget uldent ved GE Money og de er betydelig billigere end Nordea som ikke er til at forhandle med.
    Jeg har været kunde i 20 år mens de stadig hed Unibank og altid tjent godt betalt til tiden, jeg er fordel+ kunde men alligevel skal jeg plukkes for over 10.5% i effektiv rente for et forbrugslån.
    Nordea kører med faste priser efter hvad fordels program du ligger i og jeg skulle efter sigende ligge i den billige ende Ha Ha siger jeg bare.

    #197862
    testForfatter

    Nej og det er der måske heller ikke, men hvornår planlægger du at låne de næste 200.000? Altså hvor længe er du om at forbruge de første?

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 49 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.