Pantebrev sælges

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92725
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #179602
    AnonymForfatter

    Hvad med 120000 kr. Du kan ikke sælge noget her på Mybanker

    #179604
    AnonymForfatter

    Hej Osker22 hvad siger du til 150000 kr.det er under kurs 60

    #179608
    AnonymForfatter

    Ann. er du ikke kommet af med det endnu?? Du har da forsøgt at sælge det før, fik du ikke nogle tilbud der?

    #179616
    AnonymForfatter

    Hej Frank.Nej desværre de ville ikke give den kurs jeg ville have.Og min kurs er ikke særlig høj.Skal bare have 150.000 kr,

    #179638
    AnonymForfatter

    Ann. det lyder da underlidt, hvis jeg forstår det rigtigt får jeg 8% i rente af 263.000
    Dvs. 21.000 kr. årligt for en investering på 150.000 kr. afdrager vedkommende også på lånet eller?

    Mvh. Frank

    #179644
    AnonymForfatter

    Jeg tror godt jeg vil give 140000 kr hvis der ikke er fusk med i det

    #179650
    AnonymForfatter

    Ja det gør hun der er slet ikke nogen problemer med det.Vi vil bare meget gerne af med det.

    #179664
    AnonymForfatter

    Hej daytrader.Jeg kan fortælle dig at der ikke er noget som helst fusk med noget.Kan du ikke kontakte mig på min mail. aabb@c.dk så kan vi skrive sammen og ringe sammen.

    #179674
    HalliHalloForfatter

    Hej Anne

    Jeg er meget interesseret i at købe dit pantebrev, hvis det stadig er salg.

    Et par spørgsmål:Når du skriver pålydende 263.000 kr. vil det så sige at det er nyudstedt?

    Eller har der bare ikke været afdrag på det?

    Hviken ejendomstype er der tale om?

    Hvor står er udbetalingen ved handlen?

    Et sidste spørgsmål:

    Må man overhovedet godt tilbyde at sælge sine pantebreve m.v. herinde på sådan et forum?

    Venlig hilsen

    Anders

    #179684
    AnonymForfatter

    Hej Anders.Kan du ikke skrive til mig på min mail som er aabb@c.dk Jeg ved ikke om man må sådan noget herinde.Hilsen Ann

    #179768
    HalliHalloForfatter

    Ann: Kan du ikke give mig svar på de par sprøgsmål jeg har stillet her på websitet, der er vel ikke noget hemmeligheder i at oplyse sådan nogle generelle ting her? Det kan jeg i hvert fald ikke se.

    Som sagt: Jeg er rigtig meget interesseret i at erhverve dit pantebrev uden mægler til den rigtige kurs.

    #179770
    HalliHalloForfatter

    Endnu engang: Hvis det er forbudt at købe og sælge værdipapirer herinde, så gør jeg det selvsagt ikke.

    Jeg har gennemgået reglerne, men de er ikke så klart formuleret, så hvis der er af partnerne der læser med her, så er et svar velkomment, idet der ofte er personer der ønske at låne penge mv.

    #179800
    AnonymForfatter

    Hej igen.hvis du vil se de papir jeg har på huset og pantebreve og hvad der er betalt kan du sende en mail til mig så skal jeg sende det hele til dig.det er det nemmeste for begge parter.Hilsen Ann

    #189228
    AnonymForfatter

    Jeg har også et nyoprettet sælgerpantebrev på 193024 kr til 6,21% i rente p.a.,i et rækkehus i Stege. Det er solgt med 75000 kr. i udbetaling, med et kreditforenings lån på 339000 kr. foranstående. Første ydelse forfalder til 011112. Hvad er det værd? Giv et bud:

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.