Danske Bank vil skære i de gratis ydelser

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • OBSForfatter
    Indlæg
  • #92720
    OBSForfatter

    Flere aviser skriver i dag at Danske Bank, i et forsøg på at øge indtjeningen, bl.a. har kig på de mange 24/7 kunder der får en masse ydelser gratis og som ikke har andre forretninger med banken. Det vil jo sikkert betyde flere gebyrer m.m. eller services der bliver fjernet.

    De kunne jo til at begynde med gøre op med de obligatoriske kreditter der hører til 24/7 kontoen da de jo givetvis belaster banken.

    #179568
    JydenForfatter

    Ja, og nu har vi jo også lige sagt farvel til American Express kortet, som også var obligatorisk, så der sparer de vel også en masse penge. De har jo selv sammensat 24/7 pakken for ikke så mange år siden og proppet den ned i halsen på os med ting som man ikke umiddelbart ønskede sig, men når det nu ikke kunne være anderledes.
    Jeg vil håbe de tænker sig rigtig rigtig rigtig rigtig godt om og er fleksible i deres ændringer, ellers kan det meget vel blive et farvel efter 45 år som kunde i banken.

    #179592
    AnonymForfatter

    Varde Bank opkræver ikke gebyrer!

    #179594
    AnonymForfatter

    Måske skyldes det, at Varde Bank gik konkurs i 1993?

    #179596
    testForfatter

    Nu tager vi det som det kommer, forløbigt er jeg tilfreds med 2,2 i rente og ingen gebyre. Visa er nok for mig.

    #179618
    OBSForfatter

    Jeg er selv relativ ny 24/7 kunde i Danske Bank og har derudover også et prioritetslån i banken. Indtil videre er jeg godt tilfreds med banken selvom jeg synes at de er noget svære at komme i kontakt med derinde når man har brug for det.

    Jeg valgte Danske Bank da de havde de bedste priser og det bedste produkt så jeg håber ikke at de nu vil lægge gebyrer på alle mulige ting og hæve renterne mere end de allerede har gjort, for så vil jeg straks se mig om efter en anden bank.

    #179686
    HalliHalloForfatter

    Det bliver dejligt for os Danske-aktonærer, når de hæver priser. Jeg er dog bare lidt bange for at de vil miste nogen af deres kundemasse, så indtjeningen alligevel ikke stiger, men det har Kolding jo nok regnet lidt på før de traf den beslutning.

    Bankens image er jo stadig elendigt, og jeg tør i hvert fald ikke fortælle nogen at jeg er kunde i den bank.

    #179748
    thsvForfatter

    Og renten på 24/7 kreditten er jo heller ikke attraktiv mere.

    Faktisk har jeg været Danske Bank kunde siden jeg blev myndig, men efter vores boligkøb og dårlig rådgivning er jeg kun sovende kunde i DB.
    Og netop de mange ekstra kontokort ved 24/7-kontoen har altid ndret mig.

    #179760
    HalliHalloForfatter

    Jeg er også kunde i DB, men er ikke kreditværdig til at få de omtalte fine kort, kun et Dankort har jeg kunnet få, men bedre end ingenting.

    Jeg søgte for nogle år siden, men fik aldrig noget svar fra dem, hvilket man må formode er et afslag, og ligefrem tigge banken om disse “lortekort" ville jeg dog ikke. Rykkede et par gange, men kom aldrig noget svar tilbage.

    Så gik jeg ind i Nordea og blev PremiumKunde med det samme, så deraf ses at der er stor forskel på vurdering af kunderne.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.