Banker

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92639
    AnonymForfatter

    Jeg var inde i banken i dag, for at sætte 72.000 kr. ind på min konto. Bankdamen spørger så, hvor jeg har pengene fra og jeg svare at det er penge, som jeg har hævet på min konto, fordi jeg overvejede at købe en bil, men fortrød og derfor sætter jeg dem ind igen. Hun tjekker så og siger at jeg ikke har hævet et beløb svarende til det. Grunden til det er at jeg arbejder, alle de dag, at banken er åben og derfor har jeg hævet dem om aftenen af flere omgange. Det kan hun godt se, men jeg føler simpelthen at jeg bliver mistænkeliggjort på det groveste. Hun sagde at det var for at kontrollere at jeg ikke var i gang med at hvidvaske penge. Også bliver jeg jo rasende! Jeg har fast arbejde og arbejder over 40 timer om ugen, så hvornår fanden skulle jeg lave sort arbejde? Men okay kan godt se det fra deres/Skats synsvinkel.

    Jeg spurgte hende så om det kunne give mig problemer, at jeg har hævet så mange penge på min konto og derefter sat dem ind igen? At det vidste hun ikke.

    #178588
    pppedeForfatter

    Det er helt almindelig procedure, og spørgsmålene skal stilles.

    #178590
    pppedeForfatter

    Og selvfølgelig får det ingen konsekvenser.

    #178592
    remaalForfatter

    Jeg skulle vise billede legitimation for at sætte 5.000 kr. ind på en vens konto i hans bank, hvis jeg ikke kunne fremvise dokumentation, kunne jeg ikke sætte pengen ind.
    Så ja vi bliver tjekket i hoved og røv.

    #178594
    KrisserForfatter

    Det er bestemt af lovgivningen, der er bestemt af EU.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.