Er du kommet ud af gældsfælden, eller har måske blot Forstand på økonomi?! Og kan du lide at hjælpe andre?!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92589
    AnonymForfatter

    http://www.Levbilligt.dk, er et nystartet site, som har til formål at give danske forbrugere gode råd & Tips til hvordan man får en bedre hverdags-økonomi.

    Det kan være alt lige fra, rygestop som jo bestemt må siges at være godt for økonomien, til artikler om forskellige låneformer!

    Er det noget du har lyst til og hjælpe med? Måske du fast vil skrive for sitet?! Eller måske du blot vil skrive en enkelt artikel?! Det er helt op til dig.

    Det er ulønnet, men hvis du skriver mange gode artikler, falder der jo nok en god flaske vin af, samt naturligvis den gode samvittighed ved og hjælpe andre!

    Lad mig høre fra dig, her i tråden eller på min mail: mickey@mickeyrasmussen.dk. u er også velkommen til og tilføje mig på skype, mit bruger navn er egmose!

    Rigtig go weekend!
    Mickey

    #178216
    AnonymForfatter

    Så er der åbnet for at besøgende kan forslå links til sitet, så kender du et godt link der kan hjælpe danskerne med og spare penge?! Så send det ind her: http://levbilligt.dk/index.php/links/

    Link-sektionen er ret tom, så håber på at få nogen input..

    #178236
    PD 99Forfatter

    Altså ulønnet arbejde, mens trådstarter naturligvis får annoncekronerne?
    Jeg er klar over at trådstarter også har en risiko, men alligevel.

    #178238
    AnonymForfatter

    Skulle der komme gang i annonce indtægterne kan det sagtens komme på tale at en stor del af det vil gå til artikel skriverne!

    Der kan også sagtens være penge i det for dem som skriver en artikel, de er mere end velkommen til og lave links til egne blogs / Produkter, så længe det er relevant for artiklen 🙂

    #178252
    HJLForfatter

    Det syntes jeg er helt fair. Godt initiativ mickeyras.

    Du kan jo spørge ham der kalder sig journalisten, han arbejder med folk som er teknisk insolvente.

    Mvh HJL

    #178308
    AnonymForfatter

    Tak for opbakningen 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.