Vedr. forskellen på

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Lars K.Forfatter
    Indlæg
  • #92556
    Lars K.Forfatter

    Har lige brug for et et råd 🙂

    Troede egentlig, at det var i hvert fald tæt på de samme kurser for den samme låntype som de forskellige realkreditforeninger har.
    Jeg kan se nu, at f. eks et realkreditinstitut har et 15 års 3% lån til kurs ca. 99,3 i mens et andet selskab har samme låntype til kurs ca. 98,5.
    Det synes jeg jo umiddelbart er en relativ stor forskel, større end jeg havde forventet. (Hvor meget det så lige betyder i praksis er en anden sag – skylder et pænt stykke under 700.000 ?)
    Bør jeg på ovnnævnte baggrund begynde at overveje at skifte til det realkreditinstitut med den bedste kurs?
    På forhånd tak for hjælpen.

    #177634
    HalliHalloForfatter

    Er dit spørgsmål seriøst? Har du slet ikke lært noget siden du tilmeldte dig herinde i 2006, hele næsten 6 år.

    Kort svar:

    Nej, du skal ikke flytte realkreditselskab, for hvad vil du bruge forskellen i kursen på et eksisterende lån til?

    #177642
    Lars K.Forfatter

    Tak for dit svar HalliHallo.

    Jeg ville måske gerne have det uddybet lidt, men det skulle måske hellere være af en anden, som er i lidt bedre humør 🙂

    – Jeg stiller naturligvis kun seriøse svar (ud fra det sted hvor JEG nu er :-))

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.