Vestjysk Bank – Det ser ikke godt ud for banken!

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Indlæg
  • #178396
    AnonymForfatter

    Kan se at Kim Valentin anbefaler at man flygter fra banken eller i hvertfald har en exitstrategi hvis banken går ned.
    Hvad mener i skal man bare blive og lade sig samle op? Vi har da en fornuftig økonomi men vi er ikke nogen af dem med flere millioner i friværdi da vi kun har været husejere 1,5år vil tro at huset kan betale gæld og omkostninger på nuværende tidspunkt.
    Er der nogen grund til at vi skulle lede efter en anden bank nu?

    #178466
    Michael01Forfatter

    Vestjysk Lokalbank og Aarhus Lokalbank fusioner

    Ligner det ikke nogle andre banker som også fusionerede, inden de gik ned ?

    #178468
    VejenForfatter

    Jeg tror at det bliver meget svært at rette skuden op igen.

    Det ligner alt af mest en dødssejler af format.

    #178502
    HJLForfatter

    Michael der var du hurtig ude, mange tak for det.

    Utroligt at staten har lavet en aftale hvor statslånene bliver udskudt i 3 år blot man fusionerer.

    Jeg ser frem til at den undersøgelse af finanskrisen Ole Sohn har sat i gang bliver gennemført.

    #178506
    VejenForfatter

    Det er sku da som at pisse i bukserne, det varmer her og nu, men det bliver hurtigt koldt.

    #178512
    AnonymForfatter

    Har de to banker andre muligheder end fusion? Den øvrige danske bankverdenen vil jo ikke røre ved dem!

    Gad vide om minus plus minus vil give et plus i sidste ende? Næppe, hvis krisen fortsætter….

    #178516
    VejenForfatter

    Det kunne jeg ikke forestille mig at det gør.

    Jeg har også besluttet mig for at finde en anden bank, efter at jeg har været kunde i den samme bank ( NordvestBank ) i 43 år.

    Banken er blevet for stor og så er direktøren en stor nar !!! Han skulle have været blevet på Grønland………….

    Det er kun gået en vej for banken, siden han tiltrådte og det er NED af bakken !!!! En rigtig god reklame må man sige !!!

    #178518
    VejenForfatter

    Det kunne jeg ikke forestille mig at det gør.

    Jeg har også besluttet mig for at finde en anden bank, efter at jeg har været kunde i den samme bank ( NordvestBank ) i 43 år.

    Banken er blevet for stor og så er direktøren en stor nar !!! Han skulle have været blevet på Grønland………….

    Det er kun gået en vej for banken, siden han tiltrådte og det er NED af bakken !!!! En rigtig god reklame må man sige !!!

    #178534
    BertelsenForfatter

    Til Vejen:

    Vi glæder os til at høre hvilken bank du flytter til, og om de lever op til dine forventninger.

    #178554
    PD 99Forfatter

    Tænker du på Fjordbank Mors?

    #178570
    Michael01Forfatter

    Ja, og Maxbank fusionerede med en Skælskør Bank lige inden krakket.

    Og staten var også storaktionær.

    #178572
    VejenForfatter

    Ja det er så flot så flot.

    Man bliver så opstemt af alle de fine

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.