lån trods rki

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 263 i alt)
  • Indlæg
  • #109932
    MichaelForfatter

    Selvfølgelig giver de da ikke seriøs rådgivning på nogen som helst måde. Det handler KUN om at hive penge ud af allerede desperate mennesker – præcis som http://www.rki-sletning.dk

    At betale for at få adgang til en liste over udlånere svarer til, at betale for at få at vide hvor nærmeste supermarked ligger. Læg lige mærke til, at Roskildevej 303B er adressen på et reklamebureau og ikke et rådgivningsfirma…

    Fup og fidus – hvad ellers. Det her marked tiltrækker svindlere ligesom slankemarkedet. Kendetegnet er, at de alle henvender sig til folk i nød som er nemme at narre, da de gerne vil finde en nem udvej ud af problemerne.

    #110126
    AnonymForfatter

    Hej

    Har du fået svar fra dem??

    Er selv i samme situation…..

    Loui

    #110196
    AnonymForfatter

    Hej!

    I skal IKKE ofre de 650,-det eneste de sender
    er et link til en side, som man nemt selv kan finde
    ved at bruge div. søgemaskiner på nettet.
    http://www.odinbolig.dk/
    Og de påstår at have et samarbejde med denne, men det
    har de iflg. denne udlåner IKKE mere, hvilket også
    fremgår af RKI-laan`s hjemmeside, de søger ihvertfalde efter en ny samarbejdspartner.
    Jeg er selv i den “uheldige situation at være reg.
    i RKI, og faldt for denne mulighed RKI-Laan tilbød,
    og det eneste jeg fik for de 650,- var overstående
    link til Odinbolig.
    Jeg har godt nok fået de 650,- retur fra dem, men det
    tror jeg ikke man fremover skal regne med at få, jeg tror IKKE det, de kalder et reelt rådgivningsfirma består ret længe, men det er jo en smart måde at scorre 650,- hvergang en i min og andres situation
    tror det er så nemt at få et RKI-Lån, når man ikke
    har ejerbolig.

    #110240
    AnonymForfatter

    hej jeg synes michael bla. ser ned på folk i rki..jeg har selv eget hus og godt job, men har stået i rki..tænk på der er mange årsager til dette…lad vær med at dømme folk…som dovne og uansvarlige for det synes jeg du gør mellem linierne..

    #110334
    AnonymForfatter

    Hej.
    Hvor kan man låne penge,når man er registreret i R.K.I.?

    Venlig hilsen “bimmer"

    #110336
    AnonymForfatter

    Det kan i al almindelighed ikke til fornuftige vilkår.
    Tidligere i denne tråd er nævnt en hjemmeside med en liste over muligheder – men de er næppe billige.

    #110378
    AnonymForfatter

    hvorfor svarer folk ikke på hvad der bliver spurgt om istedet for at moraliserer,(der blev spurgt om hvor der kunne købes bil selvom man står i ribers) det var jo ikke det spørgsmålet lød på

    #110476
    AnonymForfatter

    Hej Athena..

    Jeg har fulgt med i et godt stykke tid, og jeg kan til punkt og prikke følge dig, da jeg står i nogenlunde samme båd, bortset fra min dreng er et år…

    Mit eneste råd til dig er dette: Lad vær med at lytte/læse fra Michael…

    Hans råd passer bare ikk til dig og din familie. Desværre kan jeg ikk komme med bedre råd andet end bliv ved med at prøv, det skal sgu nok lykkedes før eller siden.. 🙂

    #110650
    AnonymForfatter

    har ikke set på hans indlæg længe nu,han forstår det bare ikke,på sin vis er han da ret heldig for han har tydeligvis ikke været i vores situation…nu har jeg ansøgt hos dansklaan.dk så må vi se om jeg får det…

    #110658
    AnonymForfatter

    Hos 1×2 biler skal i passe på eller gå bilen rigtigt rigtig godt igennem da det ikke altid er helt ok og så tager han en meget høj pris for brugte biler men kik jer omkring med hensyn til lån der er mange der låner til folk der er i rki men de er generelt meget dyre men søg i en søgmaskine men " rki ingen hendring “

    #110702
    AnonymForfatter

    Kære Athena og alle jer andre

    Er man i RKI og søger via dansklaan.dk, så skal man stille sikkerhed eller stille med en kautionist. Sidstnævnte er rigtig meget urimeligt, da kautionisten lovmæssigt ikke er beskyttet på samme måde som kautionister for et banklån.

    Men dansklaan.dk tager sig godt betalt. Det koster f.eks. 4.990 kr. at låne 15.000 kr. Altså 25% af lånet, da lånet lyder på 19.990 kr. (træk lige 4.990 kr. fra), og så får du udbetalt 15.000 kr. Og dette er kun, hvis du vel og mærke er “almindelig" kunde. Skal der stilles sikkerhed eller skal der kaution på, så vælter der yderligere omkostninger ned over låntager. Og lånebestemmelserne er også ulovlige i forhold til næsten al lovgivning i Danmark. F.eks. så tager dansklaan.dk 500 kr., hvis du vil indbetale ekstra (ulovligt i følge kreditaftaleloven). Dansklaan.dk siger, at lånet er uopsigeligt i mange måneder (dette er også ulovligt iflg. kreditaftaleloven). Desuden så er Dansklaan.dk’s fortrydelsesret-bestemmelse også ulovlig (dansklaan.dk kræver, at du skal fortryde rekommanderet, hvilket er ulovligt ifølge forbrugeraftaleloven). Dansklaan.dk siger, at bruger du din fortrydelsret, så skal du betale alle de etableringomk., som du har betalt up front, selv om forbrugeraftaleloven siger, at det skal være et rimeligt beløb – og det er 4.990 kr. IKKE ved et lån på 19.990 kr. Og der er så meget ulovligt i bestemmelserne, at man nærmest besvimer. Tankevækkende er det da også, at der ikke er oplysning om kontaktdata, telefonnr., CVR.nr. mv på http://www.dansklaan.dk (ulovligt ifølge e-handelsloven).

    Ham, der står bag dansklaan.dk er den samme, som står bag http://www.odinbolig.dk – og prøv at læse, hvad der står på denne site – og du vil blive rystet over mandens metoder:
    http://www.kronberg.dk/rakreligio/uncover/odin/

    MVH/Nuser

    #110704
    AnonymForfatter

    Jeg giver di 100 % ret nuser, jeg var engang MEGET tæt på at komme i “kløerne" på denne karl, han er det mest uretfærdige bæst der gå på denne jord… HOLD JER MEGET LANGT VÆK FRA HAM… hvis I har været så uheldige at komme i rki, er der desværre kun en måde at komme ud af dette på, prøv om I kan betale det ud over en årrække. hvis det er fordi I skal låne penge til en bil, så vil jeg råde jer til at finde en på dba.dk til billige penge, det har jeg for snart 1½ år siden, da købte jeg en bil for 5000 kr. og jeg har den stadig, den bringer mig og min familie fra a – z, hvis det er penge til bolig, indskud til lejlighed etc. så SKAL myndighederne hjælpe jer..

    #110714
    AnonymForfatter

    kan godt lide at du siger at myndighederne SKAL hjælpe..jeg søgte lånet hos vejle kommune før jeg gik til div lånesider på nettet og de mente at de ikke behøvede hjælpe os da 2 værelser var en passende nok bolig til en familie på 5,ved dog man har ret til 1 værelse pr barn man har så allerede der er de nogle møgører,men da vi klagede til hende socialdimsens chef fik vi at vide at vi da bare kunne have sparet op…af hvilke penge spørger jeg bare…så selvom du står og siger “jamen i skal og i skal og loven siger" så skider de altså ret meget på folk.

    #110716
    AnonymForfatter

    jeg vil håbe dem der svarer dig giver dig muligheder eksempler på lånemuligheder, og IKKE fortæller dig at det eneste der hjælper er ud af RKI, held og lykke

    mvh.

    bago
    fyn.

    #110720
    AnonymForfatter

    nu var der jo ingen der talte om rimelige vilkår, men HVOR der kunne lånes.

    bago.

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 263 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.