lån trods rki

Viser 15 indlæg - 211 til 225 (af 263 i alt)
  • Indlæg
  • #156810
    AnonymForfatter

    Hej

    Ja det er meget interessant, hvis man ikke har andet at lave eller forstand på samme, det er jo ligesom os der løber den største risiko, ved at lade folk købe bil på afbetaling og ikke omvendt, så kan ikke lige se hvorfor alt den negative omtale, vi kan da blot se at man ikke skal være flink over for folk, ved at fortælle dem at vi kan finanser biler til dem der står i rki.

    mvh
    michael
    Twentyfiwe. S.M.B.A

    #156812
    testForfatter

    finasiere og finasiere er sku så meget sagt. bare de betaler stiftelses omkostningerne har i jo værdien på de skrot biler hjemme. i øvrigt her i jo stadig pant i bilerne

    i øvrigt er det ulovligt at reklamere på mybanker dk. er der nogen der kan få den klag over indlæg funktion til at virke?

    #156834
    AnonymForfatter

    Hej Test person

    Flot at komme med en udtalse som man ikke ved noget som helst omkring, (ulovligt) Næppe måske ikke velset i deres regel sæt ( vi Beklager )

    #156842
    testForfatter

    Silke da en gang vrøvl. At reklamere her er en overtrædelse af de regler nybanker at lov til at lave for deres side
    Der med er det ulovligt altså en overtrædelse af deres regler
    At noget er ulovligt betyder bare at det er en overtrædelse af de regler der gælder for et om råde.
    Dm din forretning er ulovlig ved jeg ikke men du sælger skrot biler til langt over prise. Stiftelses omkostminger og et par afdrag så er fortjeneste sikret og du ejer stadig bilen

    #156844
    MichaelForfatter

    Et firmas seriøsitet kan måles meget enkelt på om frontfiguren i virksomheden indlader sig i diskussioner herinde. Der har været masser af negative ord om diverse navngivne banker, men vi har ALDRIG set nogen bankdirektør debattere herinde (ihvertfald ikke med tydelig angivelse af hvem de er)

    Er man seriøs og har intet at skjule har man naturligvis ikke behov for at forsvare sig herinde eller i andet debatforum.

    Billigonline.dk er måske ikke svindel, men ihvertfald et firma der forsøger at score kassen på ophugningsmodne biler. Målgruppen er tydeligvis mennesker der ellers ingen chance har for at købe bil, så som altid kan man konkludere: Det er dyrt at være fattig.

    #156846
    testForfatter

    som sagt sku man før man begynder at korekse andres brug af et ord som ulovligt lige checke hvad det i grunden betyder. Her er et klip fra en ordbog.

    ulovlig: som strider mod love, vedtægter el.lign

    udtrykket ulovligt bruges ikke kun om overtrædelse af love men gennerelt om at overtrædelse af aftaler, vedtæger eller andre aftaler der er gyldige i et givet område. f.eks. en ulovligparkering, en ulovlig strike eller et ulovligt fravær.

    #156848
    AnonymForfatter

    Øhh… SMBA-konstruktionen har s’guda ikke noget med at gøre, at du risikerer at tabe på dine kunder. Så er det dig der har en fordring på dem, og ikke omvendt. Det handler udelukkende om, at du kun risikerer dit indskud, skulle nogen forsøge at få dig erklæret konkurs. Så lad være med at komme med sådan en gang vås – din “risiko" er vist til at overse.

    AD. hvad Michael skrev – det er ikke professionel kommunikation, som jeg var inde på tidligere, at gå ind i debatten på sin virksomheds vegne på et internetforum. Når jeg omtalte din useriøse kommunikation tidligere i tråden, var det netop hvad jeg mente, og ikke kun et par stavefejl (selvom det såmænd er useriøst nok). Dine indlæg herinde skal nok snarere betragtes som phishing-forsøg. :>

    #156870
    AnonymForfatter

    Hej

    Kan ikke se det er noget der vedrør vores forretning , hvad ander tager for deres biler, op til dem selv jo.

    Angået omtalte indlæg, kan vi ikke tage det så seriøst, da sagen er gammel og misforstået af mange, og dette skal ikke forståes såden at vi ikke tager vores kunder seriøs.

    #156872
    AnonymForfatter

    Der er stavefejl på din side, endnu en ting, som gør at det virker meget useriøst.

    #156874
    testForfatter

    Nu bringes Jeg godt nok i et dilemma. Som ordblinde før Jeg mig splittet. Taler vi om en stakkel eller en der sælger biler til over pris?

    #156880
    AnonymForfatter

    Hej

    Ja se det ved jeg heller ikke selv mere, men ved bare at ordblinde har det bedst ;o), men tro de snakke om biler til over pris efter deres mening, selvom der nu ikke er nogen over pris, men kun marked pris,

    og det var slet ikke det tråden var slået op på, så jeg ved ikke helt hvor de kære blog´s bruger vil bringe denne tråd hen mere,

    mvh

    #157194
    AnonymForfatter

    Vi taler om billigonline.dk’s manglende seriøsitet. Er man professionel, og ved at man er ordblind, så får man nok en ekstern kommunikatør til at hjælpe sig med kommunikationen. Såre simpelt. Hvis en kunde ser en brugsanvisning eller varedklaration der er skrevet i et ubehjælpsomt sprog, så er det ikke noget der hæver det pågældende firmas troværdighed. På samme måde er det med hjemmesider og valg af kommunikationskanaler. Og da billigonline.dk åbenbart ikke har gjort sig overvejelser i den retning, fremstår det ikke som en professionel virksomhed i mine øjne, og i andres efter tråden her at dømme.

    Det har ikke noget med ordblinde at gøre – der er ikke noget galt i ikke at kunne stave, og ordblinde er typisk deres “handicap" bevidst, men der er noget galt med en virksomhed, der konsekvent ikke gør sig kommunikative overvejelser, eller tager den udgift og ulejlighed det er at kommunikere ordentligt med nuværende og potentielle kunder… og det er dén hat billigonline.dk er faldet i. For det er ikke ordentlig og professionel kommunikation, når den er plastret til med stave- og grammatiske fejl, og det er heller ikke ordentlig kommunikation at gå i rette med utilfredse kunder på et tilfældigt internetforum. Det er tværtimod ubehjælpsomt. 😉

    #157310
    AnonymForfatter

    Hej Alle

    Nu har jeg læst alt hvad der er skrevet herinde, og kan såden sæt ikke se at de ting der skrives passe,

    Jeg har selv købt en bil ved billigonline.dk, og dette er ikke et indlæg for at holde hånden over billigonline.dk, men jeg har haft en rigtig god oplevelse ved dem.

    Bilen som jeg har købt er som jeg forventet nysynet fra dagen jeg hentet den, og de fejl de nu ville være på en ældre bil, blev lavet som jeg gerne ville have det.

    De har en rigtig hurtig og nem måde at lave lån på til den bil jeg nu har købt, og i min verden er det såden at når man desvære er kommet i RKI kan man ikke forvente at få en ny BMW, men en ældre bil som kan det den skal,

    At biler en lidt dyre end normal prisen gør såden set ikke mig noget, da jeg ikke har mulighed for at få et transport midel på anden måde, medmindre jeg leje en bil pr dag, og dette kan slet ikke svare sig for mig, så er det meget billiger at købe den på afbetalig ved billigonline.dk til 1200 kr pr mdr de næste 18 mdr, for derefter er bilen min og kan sælge den til små penge,

    Så jeg kan da kun anbefale folk til det sammen, syntes de har en god service og er seriøse nok til mig.

    mvh
    Lars

    #157312
    MichaelForfatter

    Debattøren “breakpoint" er den samme som billigonline.dk

    Bemærk de samme stavefejl, samme måde at formulere sig på, samme (forkerte tegnsætning) samt samme måde at afslutte indlæggende på med “mvh"

    Plat, latterligt og uhæderligt. Billigonline.dk er og bliver skrotmodne biler solgt som guld.

    Hold jer LANGT væk.

    #157314
    MichaelForfatter

    Iøvrigt burde dit såkaldte “firma" ændre navn til:

    bil-lig-online.dk

    Det var nok mere passende.

Viser 15 indlæg - 211 til 225 (af 263 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.