lån trods rki

Viser 15 indlæg - 181 til 195 (af 263 i alt)
  • Indlæg
  • #126714
    AnonymForfatter

    jamen så har du vel også fast ejendom du har taget lån i vel???

    #129320
    AnonymForfatter

    Til dig der skriver man sagtens kan passe arbejde uden bil -> IDIOT… Vi bor ikke allesammen i København eller Odense hvor der findes offentlige transportmidler overalt, og til hver en tid.

    Og til alle dem der siger – Betal din gæld og kom ud af RKI … Det er ikke muligt for alle !!! – Gæld kan være meget, og forskelligt.

    Og så til dem med – Så kommer de og tager pant i din bil / tvangssalg…! NOWAY!!! Sker ikke hvis bilen er nødvendig for dit arbejde.

    Uvidenhed *KastOp* …

    #129330
    AnonymForfatter

    Eller man kan købe bilen kontant, såfremt man ikke kan undvære den. Et spørgsmål om prioritering og det kan lade sig gøre (har selv gjort det).

    #129370
    AnonymForfatter

    Hold kæft et shitty site, mine indlæg blir konstant fjernet.
    Jeg troede det var det vi brystede os af, under muhammed krisen
    at der var ytringsfrihed, og det var noget de havde svært ved at forstå…

    #131322
    AnonymForfatter

    du kan låne hos 1x2biler.dk eller bil-centert.dk

    #131328
    AnonymForfatter

    Hej

    Du kan ikke låne til en bil nogen steder i dag, hvis du er registreret i RKI medmindre du har friværdi i et hus (mig bekendt) eller vil betale åger renter.

    I løbet af et års tid vil du kunne låne pengene til køb af en bil til en fornuftig rente i en bank, som jeg er i færd med at få etableret.

    Såfremt du er interesseret i at blive optaget som kunde i denne bank så send venligst din e-mail adresse med navn og adresse til e-mail: cg@cg-stratego.dk, så vil jeg holde dig orienteret om udviklingen og mulighederne i løbet af etableringsfasen, som må forventes at tage ca. 1 års tid.

    Med venlig hilsen
    Claus Gamborg

    #131602
    AnonymForfatter

    Kære laan.

    Jeg ville spørge jeg om lån,når man står i rki.
    Fordi jeg mangler penge til julgaver,har fire børne der skal julgaver.
    Jeg arbejde hjemmehjælper er uddant som social-sundhedshjælper.

    M.V.H Petrine.Hansen

    #131858
    AnonymForfatter

    Jeg vil bare lige komme med en indskydelse til alle..

    Jeg har kæmpet med at komme ud af RKI, og juhu nu er jeg uden, og så troede jeg at jeg kunne låne igen, men men men, så fik jeg lige lort i hovedet, for med et fik jeg at vide at der osse er noget der hedder “DEBITOR REGISTERET" og står man der kan man HELLER ikke låne…

    Og har siddet tit og læst de her debatter “ret godt" og der er tit folk der siger de ikke kan låne selvom de IKKE står i “RKI". Men prøv at undersøg om i står i “DEBITOR REGISTERET" hjemme siden er: Registeret.dk

    MVH. Dennis

    #131872
    AnonymForfatter

    Hej allesammen, det er ikke fordi Jeg skal spille smart, men et par ord fra ham som nok har den dårligste økonomi i dette land og måske verden, nemlig mig.

    Jeg har i dag en gæld på ca. 1.500.000 kr. (dårlig gæld) som jeg nok ALDRIG kommer af med, Jeg er i dag reg. i rki for ca. 800.000 kr. ikke det samme sted men til flere forskellige kreditorer bl.a citimank, ge moneybank og mange flere af denne slags.

    i 2005 købte vi et hus selvom vi var reg. i rki allerede den gang, men som boligmarkedet var på dette tidspunkt var det jo nærmest en trend at eje hus, derfor fik vi lån gennem et pantebrevs firma (dansk pantebrevsbørs) vi købte huset for 1.050.000 kr. vi var over lykkelige, men det som vi ikke vidste dengang var at huset var ikke en skid værd, det var fyldt med skjulte fejl fra A-Z, men dengang var det “nemt" at låne i friværdien og stort set alle ejendomme var totalt overvuderet, og vi fik trukket ca. 250.000 kr. ud af friværdien. så gjorde vi det at vi fik betalt vores gæld ud af rki. MEN vi er som sagt nok danmarks dårligste til økonomi, lige så snart vi var ude af rki stiftede vi bare ny gæld, til biler, forbrug etc. til sidst havde vi en gæld så stor at det var totalt uoverskueligt. huset røg på tvangsauktion, bilerne blev hentet af panteejerne etc. så det hele resulteret i at vi har nu meget mere gæld end da vi købte hus etc.

    selvfølelig var der en enkel panteudlåner som ville hjælpe os, men hans rådgivning var værer end vi nogensinde kunne frygte, fordi i dag ejer vi ikke hus eller bil eller noget andet, men har kun dårlig gæld resten af vores liv.

    hvis der er nogen som kan overgå vores situation er de velkomne, ellers kan det måske være at I ikke har det så hårdt alligevel, eller hvad?

    kom med jeres historie om jeres dårlige økonomi, det hjælper lidt på humøret at få lettet det.

    #132246
    AnonymForfatter

    så kan du måske fortælle mig hvor jeg kan låne 20.000 er i rki

    #142352
    AnonymForfatter

    michael du har ikke sans for folk med svære forehold man er ikke altid selv skyld i dårlig økonomi. skilsmisse,sygdom,ikke alle er helt i stand til at ta vare på sig selv.

    #146434
    AnonymForfatter

    hvorfor svare hvis det bare er moral… dit svar hersker der ingen tvivl om..
    Men det er de færeste der har jobbet lige inde for rækkevide ..og for at tjene penge til gæld skal der bruges et arbejde og det kræver måske en bil. hvis ikke det forholdr sig sådan er der jo ingen grund til at skrive..

    #149422
    AnonymForfatter


    Indholdet af dette indlæg er blevet slettet af en administrator da det overtræder Mybanker.dk’s forum og debat-regler stk. 6 “Det er ikke tilladt at formidle lån/kreditter/indlån/forsikringer[…]"

    #149424
    AnonymForfatter

    Hvis du havde tænkt på det allerede i januar dette år, og havde lagt lidt til side hver måned, så havde du haft penge til julen nu!

    Det virker lidt komisk på mig at du vil låne 10.000 til en jul og så vil afdrage 500 kr pr måned. På den måde har du kun afdraget 6.000 kr når vi når til næste jul.

    Og når vi kommer til næste jul, så mangler du vel igen 10.000 til en dejlig jul til din søn, og kan igen kun afdrag med 500 kr pr måned.

    Det holder jo ikke! Du er nødt til at sætte tærring efter nærring! Låntagning er ikke løsningen på at du tjener færre penge end du gerne vil forbruge.

    10.000 kr er for øvrigt også mere end hvad mange normalt stillede familier bruger på julen.

    #149426
    testForfatter

    desvære må man give gp ret. løsningen er ikke holdbar. hvis i er to kan man altså også holde jule for meget mindre ind 10.000 kroner i mer forbrug.

    håber det trods alt kan blive en glædelig jul

Viser 15 indlæg - 181 til 195 (af 263 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.