Evt. Ny god bank?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92517
    AnonymForfatter

    Hej alle,

    Vi har lige solgt lejligheden og skal flytte i hus, og derfor tænkt vi om vores bank nu også er gode nok. Vi er tilfredse med vores bank og får altid de laveste rentesatser osv. Men det kunne jo være græsset var grønne et andet sted.
    Vi tjener samlet ca. 1.000.000,- har 3 børn og har altid betalt hvad vi skylder før tid, så på den måde er vi vel en meget god kunde. Huset koster 3.250.000,- og alle pengene skal lånes 80/20 + ca 100000,- til en bil mere. Men hvilken banker kunne være gode at få et tilbud fra? Lille sparekasse eller stor bank??

    Tak for besvarelserne.

    #177078
    OpgaveForfatter

    Hvorfor ikke bare blive, når I er tilfredse og jeres nuværende bank kender jeres positive historik.

    #177080
    AnonymForfatter

    Hvis jeg var helt grøn, ville jeg gå hen til venstre: Daglig økonomi og se hvilke lønkonto osv.

    Selv har jeg altid fast 4 pengeinstitutter og bruger i løbet af året 1-2 mere.
    Det jeg altid ser efter, hvordan er deres hjemmeside bygget op – kan jeg hurtigt finde et svar ved SØG ….. og dernæst deres netbank portal er den brugervenlig, kan jeg logge på
    uden Nøglekort og se saldi mv., ved betaling kræves Nøglekort helt ok.
    Hvor hurtigt er pengeinstituttet om at svare gælder også aften og weekend.
    Hvordan er gebyr og renteskilt (ja det kalder et pengeinstitut deres rentesatser)
    Jeg har en enkelt gang besøgt pengeinstituttet personlig, ellers foregår alt kommunikation via E-mail. Telefon bruger jeg kun ifm. når der åbnes for mere end tilladt i forretningsordenen

    #177112
    pppedeForfatter

    Nå, endnu en opportunistisk bankkunde lugter guld! 🙂

    Men du kan jo hurtig selv få svaret på dit spørgsmål ved at henvende dig ved en lille sparekasse og en stor bank. BUM! Både store og små banker vil sandsynligvis strække sig langt, hvis jeres økonomi er god og jeres indjening er sikker.

    Mig bekendt er Nordea og Danske Bank billigst på boliglån, men jeg kan tage fejl.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.