Veksling af udenlansk valuta – mønter

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #176614
    HalliHalloForfatter

    Tak,tak, så var der alligevel en der vidste noget nok så interessant, hvorfor jeg tror at jeg forsøge at gøre som JET45 skriver.

    #176620
    testForfatter

    Først sender du ikke ubetydelig beløb til udlandet, så er du nærmest med ejer af Amagerbanken, så daytrader på bistandshjælp, så i et yderst vellønnet sikkert job med god pension. Nu er det store problemer så et par hundrede kr i rejse valuta?

    #176640
    HalliHalloForfatter

    Ja, nogen kan jo blive arbejdsløse i dagens Danmark i kortere eller længere perioder.

    De penge jeg har sendt ud af DK er sendt ud på fuld lovlig vis, har aldrig begået ulovligheder desangående.

    Dette i modsætning til tusindvis af andre danskere, som nu er i søgelyset hos Skat for at have begået alvorlig skattesvig ved at have sendt penge til skattelylande, mange af disse penge er endda ubeskattede. Selv en medarbejder fra AP-Møller-koncernen har begået skattesvig og skal nu 18 måneder i fængsel, men han og kæresten har anket dommet, da de mener den er helt forkert.

    #176656
    testForfatter

    ja det kan man, men det er nu stadig svært for mig at tro at du mener det her alvorligt

    #213238
    thsvForfatter

    Vi genopliver lige Trollens glansnummer, så alle kan se hvor smålige tråde der er startet af denne…

    #220210
    HalliHalloForfatter

    Tak, BestBoj, for dine fine rådgivning, det var jeg ikke klar over.

    Men en lidt gammel tråd du lige hiver fat i, må man spørge hvad grunden er til at du lige stødte på den og lige ville give et godt råd?

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.