Sparbank og billig rente

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92420
    AnonymForfatter

    Har fået et tilbud fra sparbank på en andelsrente på 4,5 % – har i dag arbejdernes lands bank med en rente på 5,3 % skal siges de begge er variable…

    Efter at haft kontakt til dem i dag, fik jeg en forklaring på tilbuddet på 4,5 %

    " vi vil gerne ind på market i København derfor den billig rente"

    Nogen der har kendskab til banken..

    #175848
    HalliHalloForfatter

    Min bror har Sparbank og er rigtig godt tilfreds, men du kan sikkert sagtens også finde nogen der er utilfredse med den. Sådan er det i øvrigt med alle banker og for dens sags skyld alle firmaer og forretninger m.v.

    Sparbank åbnede for et par år siden en filial på Amagerbrogade 82, 2300 S. men kan se at den allerede er lukket igen, så der var åbenbart ikke kunder nok.

    Endelig skal du passe på at det ikke blot er et lokketilbud til nye kunder for en kortere tid, for derefter efter nogen tid at opleve at banken stille og roligt sætter renten op, måske endda til en rente, der så er højere end i AL.

    Med andre ord: Jeg ville ikke turde flytte i dit tilfælde, men det er selvfølgelig op til dig.

    #175882
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg vil gerne vide mere om under hvilke omstændigheder du har modtaget det tilbud fra Sparbank. Er selv kunde i Sparbank med et andelslån og bor i København. Renten er blevet hævet tre gange siden sommers (1,5 % i alt bullshit undskyldning med dyre funding hver gang) og er nu på 8,5 % og det med en belåningsgrad på under 50 % og faste månedlige afdrag.

    Jeg er selv på udkig efter alternativer (Swedbank). Men hvis Sparbank flotter sig med den slags tilbud til nye kunder, så må man da som eksisterende god kunde kunne forhandle sig til samme.

    Generelt er banken ok, men ingen gode opsparings muligheder (har opsparing i anden bank). Der er en filial i København har kun besøgt den en gang på 4 år. Det er gratis at hæve i andre bankers automater pga af dette.

    Men er som sagt på udkig efter noget andet hvis jeg ikke kan forhandle en bedre rente.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.