Efterlønsreform

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92376
    AnonymForfatter

    Hey.

    Nu er de jo kommet på plads i det nye folketing. Men hvornår kan man så forvente de vedtager efterlønsreformen og dermed udbetaling af efterlønnen.

    #175128
    AnonymForfatter

    Regeringen er blevet udvidet med 5 ministre, hvilket betyder merudgift og 5 nye ministerbiler, samt at der er blevet flyttet rundt i ministerier, departementer, styrelser m.v. De penge skal findes først !
    Finansloven skal derefter vedtages af Folketinget og samtidig skal der laves kasseeftersyn, først når pengene er skaffet tilveje, vha. Folketinget har vedtaget indtægtslove og derefter udgiftslove, forvent ikke at det sker sådan lige om hjørnet. Dels skal Danmark være formand for EU i første halvdel af 2012. Hvilket medfører at en del udvalsarbejde bliver udskudt. Således skal du ikke glæde dig for tidligt. Du kan følge med på ft.dk

    #175130
    AnonymForfatter

    Det forstår jeg så ikke så det du siger der, jeg mindes da Lykke han udtalte i valgkampen at det blot skulle til afstemning i salen.

    #175132
    AnonymForfatter

    Løkke Rasmussen bestemmer ikke mere, det er overtaget af Margrethe Vestager, spørg hende 🙂

    #175134
    HalliHalloForfatter

    Jeg vil også gerne vide noget, som en eller anden sikkert kan svare på.

    Hvornår sker der begrænsing af fradrag for indbetaling til pensionsordninger?

    Skal jeg også spørge Margrethe eller hører det under Helles område?

    #175136
    AnonymForfatter

    Hallihallo eller….

    Undskyld hvis jeg stilte et forkert spørgsmål

    #175142
    HalliHalloForfatter

    Nej, du skal ikke undskylde, jeg stilte også bare i samme forbindelse et spørgsmål, hvis nogen lige stod og vidste svaret.

    Dit efterlønstilgodehavende får du nok først som en nytårsgave, men jeg kan jo ikke love dig det, nogen gange må man væbne sig med lidt tålmodighed og ligesom afvente slagets gang.

    #175146
    testForfatter

    Det kan sikkert best betale sig fortsat at indbetale og sats på den skattefri udbetaling

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.