afregning km godtgørelse ?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Pernille (17)Forfatter
    Indlæg
  • #92368
    Pernille (17)Forfatter

    god søndag

    jeg vil lige høre jer om i ved noget om kørsel godtgørelse ?

    kan jo ringe til min konsulent og høre men det er imorgen jo.

    så kunne være i hviste noget måske om det.

    er jo startet med at gå med aviser først med 1 rute og nu 2 ruter, så nu får jeg jo så kørsels godtgørelse for den 1 adr på den 1 rute til den sidste adr på den 2 rute og når vi køre har i hver dag fået det til 25 km men har så modtaget et skema i fredags som jeg så skulle udfylde med 15 km på men vi køre jo 25 km.

    så er mit spørsmål så at når man får kørselsgodtgørelse om man ikke få for alle de km der er kørt eller hvordan er det lige.

    ved i evt noget om dette ?

    #174998
    AnonymForfatter

    Det er din arbejdsgiver der bestemmer reglerne for om man kan og hvor meget arbejdsgiveren vil udbetale i skattefri kørselsgodtgørelse. Som regel får man det udbetalt som man kører der er ikke nogen begrænsninger eller loft på.

    Så det lyder lidt mærkeligt mærkeligt at du kun kan få udbetalt for 15 km når du kører 25 km.

    #175016
    Pernille (17)Forfatter

    har snakket med min konsulent og selvfølgelig skulle jeg havde km penge for alle de km der var kørt.

    så hun ville lige se på det om udregningen nok skulle laves om da der var kommet flere adr på ruten og det var der ikke lige taget højde for kunne hun se.

    ang lørdag der har jeg 1 rute men den ville jeg så også få km for ud over de 20 kr som afstandstillæg.

    så nu må jeg se hvad det bliver til af ektra lomme penge 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.