RKI-Sletning

Viser 15 indlæg - 91 til 105 (af 203 i alt)
  • Indlæg
  • #109468
    AnonymForfatter

    Palle, Palle!!! Du bliver mere og mere latterlig at høre på.
    Der er ikke nogen der siger at vi slikker RKI i røven, men vi tager da hatten af for at vi har sådan et system i Danmark. For mit vedkommen, bliver min gæld heldigvis ikke større ved at jeg står i RKI. Så det bremser jo også folk trang til at stifte mere gæld, så længe man står i RKI. Hvergang du skriver nogle latterlige ting, som tudefjæs, nar og kvæl dig selv og hvad du ellers skriver, tænker jeg bare på, hvor meget dine forældre må skamme sig over at have en søn som, er kan finde på at skrive sådan nogle ting, til andre mennesker som man ikke kender! Palle, Palle, gør os andre en meget stor tjenste, og tænk lidt over hvad du er for en og hvad det er du skriver!!
    Så må jeg lige rette dig, du skriver " Det er synd at det ramte dig så hårdt, at jeg ikke ville give dig kredit" hvornår er du begyndt at give kredit, du har jo ikke noget at give kredit af? Jeg har heldigvis et liv, nok mere end du har, jeg er heldigvis kommet ud af RKI, ved egen hjælp og ikke med din hjælp, for det kunne du heller ikke finde ud af.

    Ha` en god dag, Palle.

    #109470
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk\’s retningslinier.

    #109474
    AnonymForfatter

    Truer du mig!!! Eller kan du bare ikke skrive andet!!

    Ha`en god dag!!

    #109476
    MichaelForfatter

    Skal vi ikke blot ignorere PøllePalle så han kan ligge og tude for sig selv? Manden har jo tydelige psykopatiske træk, så ingen grund til at spilde mere tid på ham

    #109480
    AnonymForfatter

    Jeg vil nødig gå glip af et Billigt grin så er jo nød til at holde kontakten ved lige selv om i er en flok søde psykopater! Haha

    #109482
    MichaelForfatter

    Ja, her troede vi lige, at Palles forretning var lukket og så forsøgte jeg at sende denne mail til ham:
    —————————————————————-
    Hej

    Jeg er faldet over jeres site og kan se, at I kan hjælpe med at få mig ud af RKI? Jeg skylder ialt ca. 150.000 kr. til forskellige låneudbydere og har desperat brug for 10.000 til næste måneds husleje og andre regninger. De fleste kræver jo, at man ikke er i RKI, så kan I hjælpe mig med at komme ud? Jeg kan se, at I gør det helt gratis, men hvordan kan I så køre forretningen?

    Håber meget at I kan hjælpe, da jeg er virkelig på spanden.
    —————————————————————-

    Palle svar var:
    —————————————————————-
    Hej

    intet er gratis i denne verden desværre men aligeveld yder vi
    Gratis rådgivning til alle som har brug for det!

    Skal vi direkte slette en sag fra systemet er det selvfølig ikke
    100% omkostnings frit

    Info kan fåes på Tlf xxxx

    Med venlig hilsen
    —————————————————————-

    Hans fupnummer kører altså ufortrødent videre…

    #109484
    AnonymForfatter

    Hmmm. Jeg er fuldstændig rystet over pølle’s “argumenter" Jeg arbejder i en dagpleje, og de 2 årige jeg har til at rende rundt, argumenterer bedre end dig. Desuden kunne du måske slippe crtl tasten mens du skriver?

    #109486
    AnonymForfatter

    Hej Palle!!
    Jeg synes det er alle tiders du kan underholde os andre med dit ordforråd:-) Jeg kan se en vis lighed mellem Dolph og dig, det tager du jo sikkert som et kompliment, men ikke ment sådan!
    Jeg synes det er rimelig dumt du omtaler os: luder, nar og meget andet 2. klasses navne, når det hele står sort på hvidt, men det finder du jo nok ud af!!! Du må have det svært. Mangler du en adr. til en god fagperson der er god til at lytte, vil jeg gerne hjælpe dig.Tænk at synke så dybt, at man føler sig større af at kalde andre for luder??!
    “Det er godt nok for sølle!"
    Håber alle I andre også more jer over ham, og I ikke er sunket så dybt…

    #109488
    AnonymForfatter

    Palle, Palle! Der er kun en psykopat i dette forum og det er dig.
    Hvis man som firma, sviner folk til, så er der sgu ikke meget over det!! Hvad med CV nummer har du det? Nej, det har du ikke, så er det jo sorte penge du tjener, for du opgiver jo ikke en dut fis, af de penge du stjæler, fra svage sjæle. Det må jo lige være en sag for SKAT. For vi kan jo hurtig lave en underskrift indsamlinge, over dem som har indbetalt penge til dig. Det ville jo være rigtigt sjovt, at du også blev dømt der.

    Ha` en god dag!

    #109490
    AnonymForfatter

    Jamen palle dog, jeg takker dig mange gange for de penge vi læsere her spare, nu er jeg fri for at købe flere film med Dolph, da jeg kan se en vis lighed!!
    Tænk at synke så dybt at man føler sig større af at kalde andre for en klam luder og nar… det er sørme sølle!
    Jeg håber du snart bliver så klog, at du finder ud af det er en meget dårlig ide og omtale folk på denne måde, når det hele står sort på hvidt!

    Jeg håber andre end mig får sig et billig grin, selv om det jo ikke er pænt og grine ad folk som ligger ned i forvejen.
    Men nogle er sku bare for dumme…

    #109492
    AnonymForfatter

    Det var sådan set en rimelig god beskrivelse af det. Jeg kunne ikke forestille mig at man kunne synke så dybt at man skulle kunne føle sig større end andre ved, at kalde dem klamme luder og nar!
    Man bliver jo ikke større af at have et meget grimt ordforråd, til samligning med Dolph. Foreskellen er bare Dolph afslutter meget ofte med “vi ses røvhuller!!"

    #109500
    AnonymForfatter

    Hej alle

    Her lige læst samtlige indlæg både her, på toflo og selvfølgelig artiklen på eb’s site.

    Jeg er ikke færdig med at grine endnu. Nu skal jeg ikke “beskylde" EB for at lave lødig journalistik, men de tager da fat i nogle sager de store ikke vil røre.

    Jeg sidder indimellem selv på den anden side af bordet for mit firma. Nogle mennesker er uheldige og bliver derfor registreret. Andre læser hver dag at det er opgangstider i DK, de ser deres nabo købe fladskærm og ender derfor med en finansiering med et ÅOP 54 %, alene fordi tingene skal gå hurtigt.

    Da jeg var barn lærte man at hvad der kommer let, går let. Sådan er det altså også i dag.

    Mit bedste råd (og dét er i hvert fald gratis). Snak med din bank først. Siger de nej, så snak med en anden. Siger de også nej, er der nok noget om snakken.

    Til dem som er registrerede. Læg åget over nakken. Arbejd og se fremad. Lav en aftale med jeres kreditorer og overhold den. Så er der lys for enden af den så berømte tunnel.

    Jeg har kun én kommentar til http://www.rki-sletning.dk. Søg hjælp hos Distriktspsykiatrien.

    Du finder dem her: http://www.distriktspsykiatri.dk/Distriktscenter.htm

    #109504
    AnonymForfatter

    Er det ikke galt med at kunne læse side 2 nu?

    #109514
    AnonymForfatter

    Hvori består din forundring dog.
    Når man kritiserer bør man kunne forholde sig til personers indlæg og ikke blot skrive at man er rystet og så ellers komme med en historie fra ens arbejde.

    #109528
    AnonymForfatter

    Til Mette og jer andre, jo, der har været nogle problemer med at visse hele
    indholdet af denne tråd da den gik over 100 indlæg problemet er nu rettet.

    Mvh.
    Christian G.
    Mybanker.dk

Viser 15 indlæg - 91 til 105 (af 203 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.