RKI-Sletning

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 203 i alt)
  • Indlæg
  • #108110
    AnonymForfatter

    Hej fans på mybanker rart at se der er liv i jer inu! Hehe
    Sverre Quist Tak for din henvendelse godt at høre at i nu tager
    min service alvorligt efter at i har afvist alle mine henvendelser til jer mange gange i år,

    vildt at en Journalist kan blive så populær på en dag at en bruger på mybanker udgiver sig for at være Journalist Griner
    det siger jo lidt om hvor Useriøs at mybanker er!

    Tror næppe at en Journalist tilsviner folk ved at kalde dem Dumme.

    Fans Kan kun skrive hvad at jeg fortalte Sverre at i er en stor joke og god reklame for mig!

    håber at retsagen vil virke som planlagt nemlig at få lidt sandheder frem i lyset og Rki kredit information kommer til at overholde dansk lovgivning.

    Rki forklare selv folk i de breve at de sender hvordan at folk skal slette sig selv men på sådan en måde at folk ikke forstår det
    og det er der jo et godt formål med nemlig at holde dem i Rki som Dårlige betalere.

    ringer man ind til Rki og spørg dem om hvordan at man bliver slettet
    får man sku den besked at man skal betale sin glæd først uanset hvad og at men ikke kan blive slette på andre måder! det er ikke bare groft det burde være ulovlig at fylde folk med ukorekte oplysniner især når det angår en stor del af den danske befolkning.

    hvis Rki-sletning var en så stor joke som nogen mener,
    er det sjovt at Banker firmaer og private henviser andre til
    Rki-Sletning der i blandt Den Danske Bank.

    Med venlig hilsen

    Rki-sletning
    http://www.Rki-Sletning.dk

    #108112
    AnonymForfatter

    Så kom med nogle beviser?? Nååår det kan man ikke. Nu synes jeg, du er langt ude, du får sgu ikke flere kunder fordi du får omtale i et forum. Sverre kaldte hos dumme I “, læs mellem linjerne hvis du kan PALLE?? Det eneste du kan skrive hvergang du skriver i dette forum er hvor ulovligt RKI er, hvis det er ulovligt, hvorfor er det så ikke lukket endnu?? Nå det kan du heller ikke svare på? Nok fordi det er lovligt..Det er også sjovt at du er den eneste som kan skrive noget positivt om RKI-sletning og dig selv. Jeg kan desværre ikke finde nogle firmaer eller banker som råder en til at bruge dit firma? Du er en fusker, smut ind i taxa´en og kør dig en tur, og stop med at snyde andre!!!

    #108114
    AnonymForfatter

    ja Du er da for langt ude!
    bare fordi at jeg ikke ville give dig kredit
    og nu er du sur ikke meget der skulle til!
    Du er og bliver en dårlig betaler husk det. Hehe

    Jeg syntes at du skal gripe kloglen og ringe til Sverre Quist
    du kan jo altid fortælle ham at jeg ikke ville give dig kredit. Griner

    Med venlig hilsen
    Rki-Sletning

    #108116
    MichaelForfatter

    Palle, Palle, Palle. Du virker mere og mere syg og du burde faktisk snart søge læge. Jeg tror seriøst, at dit hoved trænger til en hovedreparation. Det glæder mig meget at se, at et stort dagblad tager din fupservice under luppen – det kan ikke andet end gavne min og andres sag her på Mybanker, nemlig at dit fupnummer skal stoppes snart.

    Og så lær da for h…. snart at stave. En 2 klasses elev staver bedre end du gør.

    Er der iøvrigt nogen der ved hvilket taxafirma Palle kører for? Det kunne da godt være, at firmaet ikke har lyst til at lægge navn til en chauffør der snyder folk så åbenlyst. Måske man kunne finde ud af hvilket firma det er og give dem og pressen et praj? Det var så et hint til dig Sverre….

    #108138
    AnonymForfatter

    Der er ikke så meget i det…

    Fordi hvis det skulle være en Legal Forretning han driver så burde han også være Registreret hos CVr registret.. Men der står intet om RKI-SLETNING.DK lad manden være Ad H Til…

    Han får nok en straf for det han laver en dag, når han lover noget til de forkerte mennesker..

    Måske han kom en tur i Operation X, eller måske i KONTANT.

    Ja hvem ved..

    #108306
    AnonymForfatter

    Palle er bare en idiot!
    For det første er RKI ikke et inkassofirma! Det er et kreditoplysningsbereau! … det er ikke nødvendigt for RKI at være godkendt af rigspolitiet!
    For det andet er det bekræftet af RKI, at Palles virksomhed på ingen måder samarbejder med RKI og, at Palle aldrig har været i kontakt med RKI på vejne af kunder!
    Ydermere er Palle ikke momsregistreret… Men påstår alligevel at have mange kunder? Måske skattevæsnet skulle se lidt virksomhedsregnskaber! Faktisk er Palle på overførselsinkomst og står selv registreret i RKI i op til flere tilfælde!

    Palle skal snart i retten fordi han har påstået, at have samarbejde med flere store finanseringsselskaber. Disse selskaber vil af hensyn til deres omdømme ikke sættes i forbindelse med Palles virksomhed

    Sjovt nok, at han ikke ser hvor meget han er til grin… For enhver kunde der henvender sig kan med det samme høre det uprofessionelle når han tager sin telefon og siger: “Ja…" Men det er jo heller ikke så smart at hilse med et firmanavn, hvis nu sagsbehandleren ringer…

    #108312
    AnonymForfatter

    Til “Ud med RKI sletning"

    Har du overvejet, at registrere ham i RKI? Det er faktisk muligt…

    #108536
    AnonymForfatter

    hej jeg er blevet slettet af rki sletning
    hos flere selvskaber som har haft mig registeret i rki,
    jeg syntes at de 250 kroner er godt givet ud

    mvh
    klaus

    #108538
    MichaelForfatter

    Tilykke med det anonym. Her et tip til hvordan du kunne have opnået det samme for prisen for et frimærke:

    Send et brev til RKI med teksten:

    “Undertegnede XXX gør hermed indsigelse mod registreringen af kreditor YYY"

    Og så har du sparet 250 kr…

    #108592
    AnonymForfatter

    hej michael… jeg kan se at du er begyndt at blive lidt ophidset… men jeg bliver nød til at fortælle dig at ham den anonyme har ret.. RKI ER ULOVLIG… jeg har selv snakket med politiet om det…. du skal bare ringe til RKI og sige at du gerne vil slettes og det skal du betale et hvis beløb for….REGLER: du kan ikke blive slettet fra RKI hvis du har lavet et frivilligt folig med kreditor… hvis du stadig er i tvivl skal du være velkommen til at akrive til mig på min e-mail: murerenogjomfruen@hotmail.com med venlig hilsen lotte

    #108594
    MichaelForfatter

    Så send mig et link til dokumentationen der viser, at RKI er ulovlig (og det skal ikke være Pølle-Palles hjemmeside). Så skal jeg straks sige undskyld og bøje mig i støvet

    #108602
    AnonymForfatter

    hej rki-sletning…
    fortæl noget mere….?????????!!!!!!!!!

    #108604
    AnonymForfatter

    charlotte, han gør ikke noget,som du ikke selv kan gøre. hvis du selv gør det er det gratis!!!

    #108606
    AnonymForfatter

    anonym, hva mener du med det, hvem gør ikk hvad….?

    #108610
    AnonymForfatter

    det var et svar på denne her

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 203 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.