RKI-Sletning

Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 203 i alt)
  • Indlæg
  • #148746
    AnonymForfatter

    Inkassobranchen har endegyldigt sagt farvel til flinkeskolen:

    http://sondagsavisen.dk/91/010157952/

    /rab

    #148748
    AnonymForfatter

    Fin artikel.

    Og din pointe er…. ???

    Der er jo intet nyt i artiklen… inkassobranchen er og vil altid være broget…

    #148750
    AnonymForfatter

    Hej Elisabeth

    Ærgerligt at du ikke fangede Christian F’s indlæg af 11. juni 2009, kl. 14.46 i denne tråd.

    Han er da meget værre end Generalen.

    Endvidere har Christian F problemer med sin identitet – først er han “en gammel inkassohaj" og senere “inkassochefen".

    #148752
    AnonymForfatter

    Hej Elisabeth!

    Kunne Generalen ikke sendes til de evige inkassojagtmarker, så debatten kunne blive lidt mere sober ?

    Hilsen Ib Carl.

    #148762
    testForfatter

    med givet at kommentarer til folks IQ gennerelt er under lavmålet, men et gammel ordsprog siger at som man råber i skoven modtager man svar.

    GP skriver gennerelt både lås værdige og gode kommentarer. Der kan ryge en finke af pande for alle. Hvorfor CF i det hele taget skulle svare kan undre

    #148766
    AnonymForfatter

    Jeg er generelt leveringsdygtig i både sobre og seriøse analyser og kommentarer og en lille verbal afklapsning i ny og næ.

    For nu at sige det diplomatisk, så har jeg ikke meget lidt respekt for mennesker der plejer personlige eller forretningsmæssige interesser ved at give sig ud for at give 100% objektive råd.

    En ansat i et advokatfirma, som lever af at inddrive forskellige virksomheders fordringer kan simpelthen ikke give objektive råd med hensyn til inkassogæld. Det lader sig ikke gøre!

    Sjov nok er benævnte inkassomedarbejders såkaldte objektive råd, at kunden selvfølgelig altid skal betale ham pengene uanset hvordan indkomstgrundlaget og kreditorstrukturen ellers ser ud.

    Det er grov moralsk anløben vildledning af meget svage mennesker. Det er derfor jeg tillader mig at tale meget klart her, så de RKI-ramte ikke kan være i tvivl om hvad jeg mener om Christian F.

    #148782
    RedaktionenForfatter

    Kære Generalen

    Du har helt ret :-), men jeg er sikker på, at du (for det ved jeg, at du kan :-)) sagtens kan give udtryk for dine meninger uden at skrive sådan en smule nedladende til andre. Og så er jeg ikke i øvrigt ikke helt enig i med dig i, at folk, der ved noget om et område, ikke skal have lov til at udtale sig – for en tandlæge ved jo nok også mere om at bore i tænder, end en ikke- uddannet tændlæge. Men bare udsagnsgiver “toner" rent flag", og så man kan jo selv vurdere på et oplyst grundlagt, om et udsagn er OK eller ej. Der er bare ofte flere nuancer af en sandhed, og med mit kendskab til mennesker og livet i al alminelighed, så er det bedre at tale sammen, inden det går galt, så man kan finde en mindelig løsning. Og det gælder i alle livets forhold, og også når man havner i en situation, der kan synes svær at håndtere økonomisk. Og heldigvis har retsplejeloven da indbygget en mekanisme, så man ikke kan “pille håret af en skaldet", så hvis man har viljen, men ikke evnen til at betale på en gæld, så kan man stadig have et nogenlunde tåleligt liv økonomisk, mens mennesker, der har betalingsevnen, vel ikke synes at skulle beskyttes på samme måde, hvis de har påtaget sig gæld, som de sagtens (uden problemer) kan tilbagebetale.

    Mit ærinde er slet ikke at politisere, men blot at jeg vil henstille til en sober samtaletone i debatforummet, så der er plads til alle og alles meninger. (Og nogen gange så kan det faktisk være en en stor berigelse at se tingene fra en anden persons side, og ofte bliver man faktisk klogere på “livet" :-)).

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

    #148798
    AnonymForfatter

    Til Hannibal: Undskyld at jeg brugte ordet “skid" som må være det du hentyder til… det kan jeg godt se ikke var et heldigt sprogvalg, men dog et ord som i min ordbog ikke er voldsom slemt…. men hvis du mener det er værre end det Generalen skriver så beklager jeg meget at have stødt dig… mht. til min indentitet så hedder jeg Christian, og om jeg underskriver mig med “inkassohaj" eller “inkassochef" kan du da være ligeglad med… jeg er jo begge dele :o) Men rart med mennesker også i dette forum der elsker at lege politibetjente… verden ville være et kedligere sted uden :o)

    Til Test: Jeg forstår ikke helt din kommentar om hvorfor jeg skulle svare…. svare hvem ??? Jeg svarede på saera mohammads besked af den 7/12 2009 kl. 09:47 fordi vedkommende skriver, at han/hun ikke tør betale mere fordi RKI er et “farligt" firma… det ville jeg give min kommentar til… er det ikke det forummet er her til ???? Ellers forklar lige reglerne eller din kommentar …

    Til Generalen: Tror ikke du læser mine svar til dig… jeg skriver jo netop, at jeg ingen økonomisk interesse har i at rådgive/svare på spørgsmål omkring emnet inkasso herinde… hvor hulen skulle jeg sende min nota hen ????? Jeg kan svare på spørgsmål generelt om inkassoområdet og det er det jeg tilbyder. Skal du have økonomisk rådgivning skal du gå til din bank/advokat/uvildig rådgiver – det tror jeg alle ved. Men har hr. X et spørgsmål der eks. vis går på noget generelt om inkasso, så ville det da være mega dumt at betale en advokat 2000,- i timen for at få et svar man evt. kunne få herinde gratis…..

    CITAT: “Sjov nok er benævnte inkassomedarbejders såkaldte objektive råd, at kunden selvfølgelig altid skal betale ham pengene uanset hvordan indkomstgrundlaget og kreditorstrukturen ellers ser ud."

    Det var ikke det jeg skrev. Vedkommende skrev at han/hun ikke turde betale mere af på sin gæld fordi RKI i dette forum blev beskrevet som et svindlerfirma. Jeg svarede:

    “Har du gæld er det bare med at få det betalt ud – det dummeste er at lade det være, for der løbet formentlig renter på. Er du ikke enig i gælden kan du sende en indsigelse til RKI hvorefter de skal slette dig. En bestridt fordring må ikke være reg. i RKI. "

    Ud fra vedkommendes indlæg må der gås ud fra at han pt. betaler af på gælden men nu ikke tør længere ud fra de oplysninger han får herinde… sådan læser jeg det. Og det var ud fra det jeg skrev at JEG ikke mener at han skal stoppe sine indbetalinger på baggrund af dette forum. Det har jo intet med mit firma at gøre, da jeg intet har med RKI og gøre.

    Så kære Generalen, jeg har også haft glæde af at læse dine indlæg, men at du farer sådan her op over at jeg giver andre muligheden for at stille spørsgmål ang. inkasso kan jeg slet ikke forstå. Det er jo op til folk selv om de vil tage mine svar for gode vare… det skal du jo ikke afgøre på andres vegne.

    #148844
    AnonymForfatter

    Hej allesammen

    Undskyld, men er det mig eller jer der ikke “forstår" trådens overskrift..
    I er gået til angreb på inkasso hajen, I sted for at spørge ham til råds, når nu han alligevel er kommet ind til os på denne tråd.

    Jeg er en af dem, der skylder mange mange mange penge væk, omkring to mill.
    Jeg har kontaktet advokater, revisorere og bankrådgivere, som sidder med sådanne sager for at komme ud af det her og starte forfra, men det var håbløst. Indtil jeg fik fat i en inkasso haj, som var min mors nabo. Jeg hyrede ham til at hjælpe mig, hvad jeg fik ud af det var: han forhandlede med på min vegne med alle inkasso firmaer og fik beløbet ned på næsten halvanden mill. og fik en rente stop på gælden, og vi snakkede med en dygtigt billig revisor som ansøgte en gældsanering til mig, og sagen blev godkend og retten har beskiket en advokat til mig. Jeg venter dommen.

    Uden den “inkasso haj" havde jeg ingen håb om at komme ud af det her eller find en vej ud.

    Jeg holder ikke med nogen herinde, men udnydt det I kan udnydte.

    Med al håb om at alle bliver gældfrie

    så vil jeg ønske jer en glædig jul.

    #148898
    AnonymForfatter

    Ja jeg beklager at jeg har skrevet i en tråd som måske ikke er startet vedr. inkasso, men det var jo grundet et andet indlæg…

    Godt for dig at du har fået styr på gælden… det er det det handler om…

    Vi sidder også med rådgivning indenfor gældssanering så det ved jeg også en del om…

    Held og lykke med gældssaneringen – hvornår skal du til møde i skifteretten ?

    #148944
    testForfatter

    jo da chrestian f debat fora er til for debat, men fik du nogen side svar fra ham du svarede? prøv lige at læs spørgsmålet igen. og nej jeg mener ikke der var noget behov for at svare men det må du naturligvis selv bestemme

    #149202
    AnonymForfatter

    TIL TEST:

    Det var da en mega latterlig kommentar… at vedkommende ikke svarer mig, kan jeg da ikke gør for… det er da godt at han måske ikke har haft behovet eller måske ikke har været inde og læse på debatten efterfølgende… !??!?!?!?!?!!?

    Det er så min sidste kommentar herinde, for forum er åbenbart kun for ensporede (uintelligente) personer med en total latterlig holdning til andres meninger. Sorry til administrator.

    #160082
    AnonymForfatter

    hej bjono du skriver noget pis i dit indlæg og gør så folk tror det er så enkelt at blive salettet i rki din opfattelse er at stikke folk blå i øjene mange stå i rki ligesom jeg selv gør og det for ting som jeg virk nægter at betale ting som folk render total uskyldig ind i en dag jeg var på nettet kom der en side frem som så spændende ud for mig nu er jeg ikke it mand ikke god til det med compjuter men 3 dage efter jeg havde været på den side kom der post med et års horoskob jeg har ikke bestilt en sådan st jeg ved af der var girokort med til at indbetale på og nu truer di med rki og jeg vil sku ikke betale noget jeg ikke har købt syntes du det er rigtigt og syntes du man bare skal betale en sådan gæld og selvom man betaler sin gæld bliver man ikke slettet hos rki en gang der altid der selvom det er aldrig så ulovligt af dem mvh bjarne pedersen og nej jeg er ikke palle på tros af stavefejl og lign spring rki total i luften et godt terro mål

    #160106
    AnonymForfatter

    hej micael jeg går meget stærkt ud fra du er ansat hos rki så ku jeg virk godt tænke mig at støtte palle i hvad han skriver om rki i laver faktis ikke andet end og lave noget ulovligt min kone har lige ansøgt om lån til bil som ene ansøger så kom der en mail til hende hun ikke ku få lån fordi jeg stod i rki dette er klart ulovligt min datter var havnet i rki for cirke halvandet år siden jeg betalte hendes gæld til sagføren men et år efter var hun stadig ikke slettet og rki giver stadig oplysninger som vedrøre boligblokke el steder hvor der bor flere di giver oplys på og efter ad og ikke selve personen kan godt ske jeg kan blive hængt ud for det jeg nu skriver men der er vel stadig ytrings frihed i danmark for lovgivning er der ingen der skal følge sku der blive et terroangreb på danmark så håber jeg di vælger og sprænge rki i luften

    #160112
    AnonymForfatter

    nå i går kun til stregen løgn og latin men begynd så med det kun at gå til stregen ret jer frem over efter landets love det er så nemt at vælte en vogn der hælder men behøver i at blive ved at træde på sørg fo at slætte skyldnere når gæld er betalt og her mener jeg helt slættet og sørg for frem over det er personen og ikke ad der bliver taget efter i vuderinger eller endnu bedre luk rki i har da ikke styr på en skid og det er mig total ubegribeligt i kan få lov at køre videre mvh bjarne pedersen

Viser 15 indlæg - 166 til 180 (af 203 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.