hvordan går man igang med handle aktier??

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • RudForfatter
    Indlæg
  • #92244
    RudForfatter

    Over vejer at benytte mig i at investere i Pandora, det kan da kun blive bedre!!

    Eller kom frisk med et forslag?

    #173548
    AnonymForfatter

    Du kan f.eks. gå ind på Nordnet.dk og oprette en konto. Her kan du købe og sælge aktier som du har lyst.

    Jeg vil ikke råde om hvor markedet eller bestemte virksomheder er på vej hen.

    #173552
    RudForfatter

    Tak for Din respons. det vil jeg prøve:)

    #173556
    AnonymForfatter

    Lige for at supplere, det tager ca. 1 uge at oprette et depot hos nordnet. Der er nogle papirer der skal sendes med posten 🙂 Det tager ca. 1 dag at overføre penge til dit depot fra en anden bank.

    Held og lykke med Pandora. Den tør jeg heller ikke udtale mig om.

    #173580
    AnonymForfatter

    Hej Inso

    Du er jo nok allerede kunde i dag i et pengeinstitut – hvis du ønsker at udnytte det markante fald i Pandoras aktiekurs, så tag og få oprettet et værdipapirdepot i dit pengeinstitut. Det kan de gøre med det samme, så du kan reelt købe aktien samme dag.

    Om det er billigere at oprette et depot hos Nordnet, vil jeg lade være usagt. Spørgsmålet er selvfølgelig om du har råd til at vente 😉
    Og ikke mindst om forskellen så alligevel er så stor (taget i betragtning af din handelsfrekvens, beløbsstørrelse osv.).

    Om Pandora er en skjult skat, vil (tør) jeg hellere ikke udtale mig om 🙂

    #173588
    NultopskatForfatter

    Ligesom de øvrige vil jeg også sætte stort spørgsmålstegn ved værdien af Pandora…
    værdien blev fastsat på en forventning om en 30 % forøgelse af salget.. for et meget nyt firma.
    Så Ja der er et stykke vej til kurs 100, men der er også et stykke vej til kurs 0,

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.